Nejste přihlášen/a.
"Trošku bublinky" na povrchu znamená v překladu "je to sežraný jak rakovina". Odstrojit veškeré plasty, flexa, céočko svařování, generálka kastle. Jestli je to auto bráno jako veterán, tak se tato činnost vyplatí. Jestli je to auto na denní potřebu, zavézt do hutě, at se pohoupe na magnetu.
Tohle je skoro na každé. Jestli hnijou i lemy, tak ten podvozek bude jen maskovanen nástřikem a bude daleko v horším stavu. Gček se právě z těchto důvodů hodně lidí zbavuje a sám vídám spousta aut na vrakáčích v poměrně hezkém stavu, dokud se nekouknu na podvozek.
Navíc Gčka mají další koniku, kdy v nadkolí předního blatníku je schovaná ŘJ motoru. Fakt ideální místo
Pro tazatele... nemá cenu dotoho cpát prachy za ošetřování ooroze, ale jezdit, až to klekne.
break... aby z toho potom nevyplynulo...
př.: Mám po dědovi Favorita z roku 91, nikdy nejel zimu a děda s ním prakticky nejezdil. Takže mohu odpřísáhnout, že tato auta nikdy nehnila a jsou po stránce koroze velice spolehlivá .
Jasně, třeba se pletu, ale pokud mu kvete lem, tak podvozek bude už nahnilej. To je zkušenost.
Já se nepřu, ale má to cenu vyvařovat 80% na Fáčku nebo G Astru, aby to vydrželo a nedělalo se to za pár let znovu, když za ty prachy může mít něco lepšího?
A jako karosář určitě víš, že pokud se na neošetřenou korozi foukne na odmaštěnej povrch Bodyčko, tak akorát časem napraskne a bude se pod ním držet slaná voda. odfoukne se to právě na tom nemocném místě napadeném korozí a toto místo bude sát jak houba a zhnije to ještě rychleji.
Nikdy jsem nespoléhal na informaci, že to někdo vystříkal. Pokud se to nevystříká na prvopočátku, tak je to jen maskovací kabát stejně jako plastové nalepovací lemy.
Zastavit včas, znamená kolikrát vyříznout a dát novej lem. Většina lemů nesedí a je z šupáckýho plechu. Pak začnou vesměs reznout ty sváry toho lemu... to je nekonečnej boj a utopený prachy.
Jen to píšu otevřeně, aby si tazatel nemyslel, že G Astra je auto do důchodu a přežije kde co.
break... přesně, to je pak peklo. Všude vrstva napatlanýho bodyčka a v místech koroze kapsy plné vlhka a rez ještě větší, nežli kdyby to nechal a dejchalo by to.
Stříkat na nápravy, ramena, víceprvky je totální nesmysl stejně jako zakropit bodyčkem kat a výfuky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.