Nejste přihlášen/a.
Když jedu a motor by se už dávno měl zahřát (25 km) tak teplota je stále na 70 C a k tomu z výfuku vychází bílý kouř ( jak kdy ).
Pokud zapnu topení teplota začne klesat.
Mohu poprosit o vysvětlení? nebo o jaký jde problém?
Nestoupla spotřeba?Je kouř opravdu bílý? Není spíše šedivý?A poslední určitě neubývá chl.kapalina?. Pokd by to byl benzín s LPG pak by bílý kouř byl skoro normální.u nafty je něco KO! A Vámi pospané indície naznačují : kouř-fouklé těsnění-prasklou hlavu, studený motor- vadný termostat. ještě může být mj vadné čidlo teploty starší motory ( včetně 2,0HDI ) modré na termostatu
Pokud by šlo o 1,4 benzín (motor řady TU pak by to bylo jendoznačně-těsnění, ale u těchto tříhrnků , které by měly být max v traktůrku-sekačce na travu?
no spíše čím víc na provozní tím méně kouří, i když oproti "zdravému" kouří dle mmnožství kapaliny víc.
Ale nejprve bych proměříl, prověřil čidlo pro teploměr ! na obou xantiích .jen tak mimo soutěž. benálová 1,8-16v teplota dle budíku průměr 75°, při 85 spínala sahara, druhá 2,0HDi90 i v pařácích a přískoky na D1 v koloně na budíku 85-90. A na 405-1,9d s fouklým těsněním po doplnění kapaliny mezi rysky v průběhu cca měsíce se část vody postupně ztratila -nevyházelo ,asi spálilo. Hladina chladičky zůstala asi půl litru pod minimem a autínko jezdilo dobře a to měl motor namotán milion!
I když zde může i záležet zda MUX nebo neMUX a dflaší el.kurvítcích. Prostě prověřit i skutečnou teplotu.Jedna externě a jednak i pohmatem hadic jak se zahřívají zda púrůběžně nebo je studená (termostatt-chladič) pak najednou skokově horká, jak jsou po jízdě tvrdé...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.