Nejste přihlášen/a.
V zimě se nedá vůbec nastartovat.
A to je u nafty běžné. Nejdříve motor protočit bez žhavení. A potom teprve se žhavením.
Není to pravda. záleží na stavu motoru-pokud je v dobré kondici chytne dobře, ne-li pak samozřejmě máte pravdu=platí Vaše atvrzení a tazatelky sdělení
Jen tam mimo na 1,6HDi90 jsem ještě za asi 3 roky (zimy) neviděl ani v -15° žhavit - sedne se a otočí klíč a hned točí a chytá nahned! Namontáno téměř 300 000km
"Diagnostika hlásí závadu vstřikování u 3 válce, jenže i po výměně je během pár měsíců problém zpět." Po výměně čeho? Vstřiku, žhavičky, nebo čeho vlastně. A pokud to pak vydrží pár měsíců, tak to nejspíš nebude elektronikou. Záleží také na kvalitě nafty a dobré je rovněž přidávat do nafty aditivum, které udržuje a čistí vstřiky. Pokud nejsou vstřiky v optimálním stavu, tak vždy, při poklesu vnějších teplot, mohou začít při startu problémy. A že bývá problém na jednom válci a na něm se stále opakuje, to se rovněž stává. Mě to dělával JeepCheroke na druhém válci. Důvod jsem nikdy nezjistil a nikdo mi to také nedokázal vysvětlit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.