Nejste přihlášen/a.
Jedno to je pokud nehodláte řešit nečekanou situaci kdy budeš potřebovat brzdit nebo zatáčet. Srnka, nedostaneš přednost, před tebou se něco semele a začne se flekovat... Což těžko vyloučíš i když jezdíš opatrně, prostě tě to potká.
Šetřit na gumách je oslovina, je rozdíl když sahneš na brzdu a auto brzdí nebo když jen začne bruslit. Pak se vyplatilo ušetřit blbý dva litry a rozsekat se.. Rozdíly v gumách jsou hodně velký, na mokru v mírný táhlý zatáčce ze 100 kmh může být rozdíl v brzdný dráze klidně o 50m (oproti přímý jízdě se auto hned vlní zasahuje ABS/ESP a rozdíly jsou výraznější než v přímým směru)
Asi tak.. Životnost ho ale zajímat nemusí pokud jezdí 3kkm ročně tak guma neskončí ojetím ale stářím.
Ad spotřeba - mezi Nexen CXP641 (koupeno s autem, děsný brusle, letěly z auta i se vzorkem 6mm) a Dunlop Blu response u mě byl rozdíl 0,5 L/100 km - když počítáš benzín za 30 a životnost gumy 30 kkm, tak to je rozdíl 4500,- Kč za palivo. = laciná čína ve výsledku vyjde celkově dráž než opravdu dobrý gumy. O bezpečnosti a komfortu ani nemluvim.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.