Nejste přihlášen/a.
Muzou mit i nemusi. Zalezi jaky mas rozmer. Treba budou mit ojetou, kterou daji zadarmo, respektive jen za prezuti. Vali se jim mraky vyzutych pneu s jeste dobrym vzorkem. Nebo zalepi tu Tvou stavajici.
Lidi mají závity šroubů téměř vždy suché a zrezlé.
Takže to místo 3 minut může být i hodina.
Proto je lepší závity šroubů lehce mazat vazelínou. Kolo se rozhodně nepovolí samo od sebe i když budou šrouby namazané.
Pokud bude závit zničen, potom je potřeba vyměnit celý náboj. Rozhodně se moc nenosí závit přetočit na větší a pak vědět, že jeden šroub bude jiný. Vždy se opravuje do továrního stavu a neimprovizuje.
Asi to nebude tak hrozné, protože není na okraji, ale na středu, takže to vyvážení rozhodí méně možná zanedbatelně. Nikdo snad nejezdí A160 na dálnici 140km/h. já bych se teda bál.
Ale kutilové se najdou...
pokud nebudou v servisu nýmandi najdou velkou matku nasunou na zbytek šroubu pořádně tu matku přivaří tím se to ohřeje a pude to povolit pak můžou protáhnout závity pro jistotu všechny a dát nový šroub
No ja si myslím,že oprava bude drahá. Prečo nešla povolit skrutka? Ak sa pozriete na ten brzdový kotúč,tak je vidiet ako je zodratý. Pravdepodobne tam už drie železo o železo a celý náboj sa nahrial a zapieklo skrutku na koleso. Tak ak len skrutku tak za chvíľu práce,no ak komplet brzdy a náboje na náprave,tak to nebude na hodinku.
Jen tak pokud tedy dali rozpis nebo sdělili co s tím bylo a zda to odnesla pneu nebo jen "zalepili", tak to prosím sdělte pro případné poučení dalších tazatelů-zda jen urvaný šroub, zalomený klíč na matice kol... Za poděkování za odpovídající rádce
No, tak to je slusne. To zcela jiste nepovolovali jen srouby. Prosim, co vse tedy delali? Diky
pošlete fakturu rodičům toho mladíka který svým neprofesionálním jednáním a dupáním po klíči způsobil škodu.Rodiče mu to strhnou třeba z dárku k narozeninám a příště si takový kraviny nechá od cesty.
Takže až poprosíte toho mladíka o rozštípnutí jednoho špalku pomocí sekery co vypadává z násady a při nápřahu Vás ta vypadlá sekera trefí do hlavy a způsobí těžké porannění lebky, tak taky mávnete rukou a dáte usmívajícího se smajlíka?
To ja jako by hasič hasil a místo vody by z hadice tekl benzín a hasič by jen krčil rameny a tvrdil, že nic jiného než benzín nemají
asi tak jako se spoustou dalších věcí- odborníci od stolu radí nemazat, praktici radí máznout. osobní zkušenost -nemažu pokaždé vždy dle stavu sroubu. pokud vidím je třeba=očistím ocelákel závit šroubu a (vetšinou, páč mám vždy v autě) namočím do motorového oleje (U Xantie do LHM+).
To vše, včetně utahování s rozumem, kdy jsem nechal toto v pneuservisu a pok jsem dle nic utahoval kola na krev apk se mi při povolování jeden ukroutil a problém byl na světě. Podařilo se odvrtat ale druhý tak sotva držel, s tím jsem nějaký pátek jezdil, než jsem byměnil clou tehlici i s nábojem. po zkušenostech s citem dotahuji a raději pak po X km kontroluji, očistím , máznu. Nyní navíc dotahuji předepsaným momentem- není třeba kontroly po ujetí x km i když samozřejmě kontroluji.
Ale je to věc každého z násjak to dělá-tedy pokud mu neuletí kolo a nesejme tí druhoho, když strhne závit, urve šroub-je to pak jen jeho problém. Jinak můj vozový park byl od cca16 let stáří výše
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.