Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, rozhoduji se mezi těmito novými vozy, prosím poraďte. Fiat punto Actual Plus 1.2 65k, Ford Fiesta 1.25 60k nebo Renault Clio 1.2 75k. Vše v plné výbavě, klima atd.. Ceny do 250 000Kč. Děkuji za radu.
Vlastím forda Fiestu 1,25 60k v nejvyšší výbavě. Mám ji od data uvedení na trh tj. 2008 září. Je to 5 dvéřák, zatím bez jedinného problému. Pro mě největší výhoda je zabudovaný jack na ipod, nebo na telefon, který se automaticky přepíná do repráků a nepotřebuju handsfree. Jinak teď žere průměrně 4,5 l. Někdy jsem na 3,5 někdy na 5. Kufr ucházející. Máme ještě starého forda focuse a předtím forda Pumu. Takže za sebe Forda.
Urcite Fiestu.
V nakupnim centru dokaze ujet Corvette a zvladne i vojenske vylodeni na plaz a naslednou ucast v bitve.
A co třeba tohle bsauto.opeldealer.cz/... , upozorňuji, že nejsem prodejce, ale jen maximálně spokojený uživatel tohoto vozu, který se v testech spolehlivosti a bezporuchovosti drží na předních pozicích.
Ty nepřestaneš malovat na zeď. Copak nevíš ,že nikdy nespí.
doplněno 15.06.10 18:51:Taky je dobré občas nahlédnout na spolehlivost vozů jinam než TÜV report. Pro mnohé to bude nepochopitelné, kam se propadávají německé značky , které jsou na TÜV report v popředí.
doplněno 15.06.10 21:24:Erichu , kolik dlouhých let trvalo, než Audi přiznalo , že motor TDI nevymysleli , ale jako první si ragistrovali značku. A takových případů je u němců více. A TÜV je dobrá reklama.
velmi výstižná odpověď-patriotismus a s ním spojené nadhodnocení německých (nejen) výrobců aut stále nezná mezí-jak neradi jsou nuceni přiznat,že japonská auta (a nejen ta)jsou na tom s kvalitou a technologií leckdy mnohem lépe.Jen pro ilustraci-tuším,že v 2006,kdy Lexus uvedl 600Lh,který je schopen sám -po zařazení zpátečky,zaparkovat do řady aut-tak to byl v Mnichově,Stuttgartu a Ingolstadtu poprask...Přitom Lexus pomalu za poloviční cenu A8,Bmw 7 a Merc.S a po čtyřech letech,němci takové technologie stále nejsou schopni-to jen tak pro ilustraci...
Opět trochu odbočím:
Kdyby tady teď byl novej Trabík nabo Warták z fabriky, byl by můj! Jezdilo to velmi slušně, na menší opravu stačil šroubovák, kombinačky a přiměřeně velké kladivo, a do kombíka se vešlo neuvěřitelný množství věcí a psů! Jj, vím, je to nostalgie.
Můj kamarád, mechanik od Forda (BENI) přišel s křížovkářským vtípkem: jakej je největší motoristickej prů*er na čtyři písmena? Asi tušíte odpověď. Jako služebáka mám staršího Transita, žádný turbo, prostě klasickej dělník, a můžu říct, že si svoje opravdu odpracuje. Ale z těch tří možností v této otázce toho Forda doporučím jen proto, že víc možností na výběr jsem nedostal...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.