Nejste přihlášen/a.
Najeto km?
Měřil někdo lambdy na osciloskopu?
Zkoušel někdo prohodit vstřikovače? Už jsem se setkal s tím, že el.mag. vstřikovač chvíli šel a pak nic.
...
Rovnou ty vstřiky vyčisti ultrazvukem a sprejem s acetonem a pak odzkoušej dávkování jaké mjaí mezi sebou na Bosch testeru.
Tayk bych šel po vstřiku a kabeláži k němu. Tepelná roztažnost a přerušený vodič/ studeňák, klidně i v ŘJ..
Lambdy - osciloskop a zkontrolovat signál z nich, hodnoty a jeho průběh/ rychlost.. Obecně pokud lambda za katem kopíruje signál přední, tak je kat v háji. Emisema to klidně projít může..
Já bych vícevstupovým osciloskopem měřil nejen lambdy, ale i ty vstřiky samotné a jel to projet a čekal, až to zas klekne.
Závadu na ŘJ se studeňáky jsem už měl taky na monotronicku a že to trvalo, protože tam se hodně lidí kouká až nakonec.
Popiš si je odkud jsou a případně přeházej, zda se závada přestěhuje k jinému válci.
Pokud se závada nepřestěhuje, tak bude asi na vině vedení (kabeláž).
kdyby to za studena při vyšší zátěži padlo do nouzáku, řekl bych vstřik nebo vadný kabelový svazek k ŘJ válce...při poruše kabelového svazku se může stát, že po zahřátí, vypnutí zapalováíní a opakovaném nastartování to do už nouzáku nespadne, občasné jemné cuknutí z důvodu občasného vysazení válce nebude tak výrazné
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.