Nejste přihlášen/a.
Zdravím ,mám polo 6N2 1.4 ,nejspíše mám problém s altíkem , dobíjení nesvití ,včera jsem jel domu a koukám na budík (mám zabudovaný v autě meřák na volty ) že mi postupně klesá napětí a sem tam se zvedne . Nechal jsem nabít baterku pres noc a změřil ,baterie má 12.6 V ,takže ok ,rano nastartuji a měřák hazí 13.7V ,takže vše ok ,po cca 2km napětí opět klesá a nahle stoupá a dobijí a takhle se to mění celou jizdu ,podotýkám třeba v zatáčkách stoupné napětí ,na rovině klesá ! Prolezl jsem kostru ,kabely a vše ok , když nechám auto na místě a nejedu ,tak dobíji 13.7V ,jak se rozjedu začínají problemy, je možné že jsou KO uhliky ,dobíjení nesvití tak na diody bych to neviděl .Děkuji za poznatky.
A ještě jeden poznatek ,při startovaní se nerozvití kontrolka na dobijení.
Tohle Polo má ještě klasiku. Nejspíš spálená žárovka dobíjení a alternátor, který by se měl nabudit přes tu žárovku, dobíjí jen občas. Především tedy zjisti, zda je vadná žárovka a vyměň ji.
Co máš na mysli tou žárovkou? (jako pojistka nebo žárovka v přístrojovce ) omlouvám se za dotaz.
Už jsem to asi pochopil
nesvítící žárovka kontrolky dobíjení znamená, že alternátor nemá žádné buzení a tak ani dobíjet nemůže - at už je v jakémkoliv stavu
Vyměň žárovku ale připrav se na to, že bude třeba ještě opravit alternátor.
@satam e ... 6N2 má LED na podsvit i kontrolky. Stejně jako 6Y0 Fabie 1.
Vadu bych viděl ve vedení (dráty, napojení svazků konektory).
Diagnostikou VAG lze budiky otestovat i na kontrolky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.