Nejste přihlášen/a.
jsou to víceméně banality, které schopný člověk odstraní sám a za "hubičku" .Naoř ABS -na 90% je to upadlý kablík nebo zkorodovaný kontakt u čidla nebo volný či znečistění kroužek ABS- oprava vyheverování s sundání jednoho každého kola práce s cigárem na max 2 hodiny, Zámek-vložka na autodíly.cz za cca 5OOkč?a přehození zase do hodiny práce...Když dennně mustíte fokat gumu-asi defekt , je problém zajet do pneuservisu opravit? Lambda nemá vliv na starty a houpání volnoběhu , jen na spotřebu takže vyčistit klapku a krokový motorek,vyměnit svíce-opět -za cenu svíček a čističe na klapky...
U svého auta u svého mechanika bych toto viděl tak za cca 10 000kč!
To jsou celkem běžné závady.. A snad i řešitelné... Spíš to vidím tak, že když se to neopravuje průběžně, tak je z toho najednou hujda... No chce to zvážit zda něco řešit, nebo to zlikvidovat... Pravdou je, že třeba zakoupené další nenové auto múže mít taktéž nějaké obdobné neduhy...Nefunkční ABS může být třeba jen snímač kola, což není taková položka... Atd...
Jestliže cena benzínu rozhodovala o tom, zda můžete autem jezdit, nebo ne, tak na koupi výrazně spolehlivějšího auta pravdopodebně stejně nemáte peníze. Pokud je kastle opravdu zdravá a pokud ten nálezd 100% platí, pak bych do toho ještě investoval. Ale auta chtějí jezdit, ne stát celou zimu venku.
Potíž dnes může být sehnat mechanika, který vám vše opravdu dokáže opravit, to bych se zkusil zeptat podle bydliště třeba na fóru skodahome.cz/...
Jsou jen lehce orezlé tradiční místa, tedy blatníky a konce prahů, ale žádné díry, tohle bych řekl je nejmenší problém. Karoserie je na pohled opravdu pěkná. STK prošlo v tomto bez problémů, koroze se vůbec neřešila. Nájezd si myslím, že bude reálný, i podle servisní knížky, ve které je poslední záznam ještě v Německu v roce 2015 asi ve 140000 km. Pochybuju o tom, že by někdo u takového auta s takovou cenou měl potřebu stáčet tachometr třeba ze 180, 190 na 159 000, aby to někoho nalákalo. Koupil bych to tehdy, i kdyby to mělo na tachometru 200000. Jinak jsem i v době, kdy jsem nejezdil denně, snažil alespoň 1x týdně pořádně to projet, třeba i 100 km, bohužel stejně nejvíc závad se projevilo právě v té době, kdy se nejezdilo denně.
to je ovce z druhé nebo páté ruky, zřejmě se zanedbaným servisem...takže co se v minulosti zanedbalo, to se časem projeví...
Auto pochází z Německa a až do roku 2015 mělo poctivě vedenou servisní knížku, takže do té doby mělo poctivý servis a pravděpodobně i jednoho majitele, celých 15 let. Co se dělo těch 5 let, než to kdosi přivezl sem a nabídl k prodeji, je otázkou, v té době bylo asi dost zanedbávané a pravděpodobně někde déle stálo, ale cena tomu odpovídala a nečekal jsem žádný zázrak. I kilometry bych řekl že reálné jsou, když jsem četl servisní knížku. V servisu jsem byl od té doby několikrát, ale bohužel se toho teď rozsypalo více najednou a většinou když se něco stalo tak v době, kdy se s autem moc nejezdilo.
Tak zámek jsi opravil, ted se podívej na čidlo ABS...z 90 procent stačí vyčistti kroužek, který je pod ním...pokud je špinavý nebo orezlý čidlo nefunguje správně a hlásí ŘJ nesmysly...takže zkotrolovat vyčistit
Lanovod ruční brzdy zkontroluješ vyčistíš promažeš po novém roce a zadní pružiny necháš vyměnit v servisu...a ovce bude dál sloužit
Vložka zámku se velice snadno opravuje. Nesudává se ani tapec dveří. Jen se na zárubni povolí torx a pomocí koíče se vytáhne tělo zámku vnější stranou u kliky dveří ven a vymění se ovládací pádlo.
Ale ty jsi ten typ člověka, co jezdí, až se auto rozpadne na kusy a nevadí mu ani rozbité sklo zalepené igelitem.
Na vrakáč.
Doplním video, namažte díly vazelínou a neskládejte to suché.
Všechno relativně drobnosti za pár stovek až tisíc, ale v servisu tě stáhnou z kůže tak za 30k a budeš rád.. Daj novej altík za desítku apod... Vadná lambda opravdu? Nestabilní volnoběh může být i známka podpálenýho ventilu, podobně i horší start za tepla.. Přirezlý obložení na brzdách je i na nový kotouče, zase svépomocí za pár tisíc servis klidně desítku a pak to skáče..
Pokud na to máš max. 20k, tak jedině svépomoc, a musíš počítat i s tim že můžou přijít další poruchy. A "vrčení podle otáček" může být i dražší věc, ložisko na rozvodech, altík, spojkový ložisko apod., pak to bude za víc..
Pokud to máš na vození ákupu, tak bych to opravil, prodal a pořídil něco výhodnějšího v plně funkčním stavu (Punto 1,2 8V apod. - levný dobrý a opravy za levno..
Škodovácká 1,6 zas tak supr motor neni, moc nejede hodně žere a ráda papá olej. Jsou lepší motory...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.