Nejste přihlášen/a.
píšete že přívodní a odvodní hadice od radiátoru jsou vařící...takže jestli jsou vařící- tak musí být vařící i radiator...otázkou je jestli jste při rozebrání něco neudělal s klapkami v tělese topení takže jestli třeba není něco uavřené...zastavené...
Predevsim sahni na ten radiator, ten by mel byt studeny, jinak bude asi vadny termostat.
Ja u dieselu take neohreju a rucicka je tak na 70-85 uhlovych stupnich podle toho jak jedu (kdyz jedu na spotrebu pod 5L/100) v tomto pocasi.
Saharu teplou nemam
Myslel jsem chladic... kdyby lyl vadny termostat, tece horka voda do chladice a motor se nezahreje... pokud chladic neni teply, tak s tim nic neudelas a motor ma malo odoadniho tepla. Typicke u dieselu
anebo resis to, ze topeni na volnobehu ma slaby prutok? Pak je slabe cerpadlo/ucpane topeni...
Ps: pokud ukazuje rucicka 90°C tak t9 u VW koncernu znamena cokoliv mezi 75-105°C a rucicka se nepohne (aby neplasila lidi). Presnou teplotu chladici kapaliny nactes treba pres diagnostiku.
hadice se mohou zdát horké, ale na radiátor né tolik, když přes něj funí ledov vzduch.
Vyměň termostat za Wahler, Wernet nebo Gates
Moje zkušenost: před lety mi taky nehřálo topení /u rypadla/ ,radiátor měl přívod i vývod na jedné straně a aby nebyl "zkrat"měla být mezi nimi příčka,ta byla poškozená" ohlá" takže byl " zkrat".Voda nešla přes lamely a netopilo.No snad stačí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.