Nejste přihlášen/a.
1,6 je asi slaba, zprevodovani udela designer takove, aby to jelo (dokazalo zrychlovat nejen z kopce)
moje 1,9 tdi toci 2000 otacek pri 120 km/h tak si to primou umerou spocitej, ale to je spis vyjimka, vetsina tdi bude tocit nepatrne vice, diky tomu prumerne jezdim za 5 litru
lze to tuningem opravit v prevodovce, Nicmene motor musi mit odpovidajici vykon, jinak zafouka vitr a musis podrazovat
Co je špatně na 2500 otáčkách? Pokud má vozidlo otáčkoměr kde začíná červené pole až 3500 otáček, tak to znamená že můžete bez problémů používat celý jeho rozsah otáček až po ono červené pole a nemusíte se ničeho bát. Něvíc dnešní vozidla jsou stavěna tak, aby měla co nejnižší spotřebu okolo 90km/h, což bývají u dieslu na nejvyšší převodový stupeň otáčky pod 2000. Logicky s vyšší rychlostí se zvedají i otáčky a spotřeba. Hlavně ty maloobjemové motory ale nemají rády provoz v stále nízkých otáčkách. Studené motory se potom pomalu ohřívají na potřebnou provozní teplotu a delší dobu dehtují.Vysoké otáčky u motoru s již dobrou provozní teplotou,ale umí ty saze zase vyfouknout.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.