Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nízký výkon Sharan TDI

Od: doutnak® odpovědí: 17 změna:
Ahoj..Dotaz pro odborníky a pro ostatní, at se mi můžou vysmát Půjčil jsem známému Sharana 1,9 tdi AVG 81kw.."za odměnu" jsem dostal 20litrů nafty,kterou tam hned nalil předemnou..Smrad,barva a konzistence nafty Pro jistotu jsem dotankoval do plné na EuroOilu, což by mělo být bez biosložky+VIF! Odfrčel jsem na chatu,auto jelo super..A po dvou dnech stání ( v noci -5) to nechtělo chytit,ale nakonec se povedlo.. Výkon mizerný,ale turbo slyšet je..Na plyn to moc nereaguje.. Teď je+5 a chytá super, jenže výkon stále nic! Napíchl jsem to a výsledek je na foto.. Mám v plánu vše vypustit z nádrže a dát nový naftový filtr..A teď do mě Před nalitím toho "dárečku" jezdilo auto super..

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Auto a ženská se nepůjčuje a už vůbec ne za palivo z kanystru.Ta první závada je něco s čerpadlem.Že by voda? A při -5 zmrzla...


Dlouho jsem nikomu auto nepůjčoval a tak jsem už zapomněl,jak to dopadá Něco s čerpadlem asi bude.. Já doufám, že filtr to pochytal a je to celý jen přicpaný a to něco s čerpadlem bude jen nízkej tlak paliva

 


0x
Hlava cerpadla hapruje. Mohla tam zamrznout voda

 

007cz

0x
Voda se s naftou nesmíchá, je těžší. Vypust palivový filtr do nějaké nádoby,hned uvidíš jestli tam voda je. "Plnící tlak" to vypadá na zatuhlé turbo.

Zkusím to vypustit..Ale radši bych vycucnul i celou nádrž,pro jistotu.. Teď je tam 50litrů dobrý nafty a 20 litrů té "podezřelé" nafty..Ale to turbo, že by zatuhlo přes dvě noci? Olej to téměř nežere a cestou tam to jelo super.. Pochopitelně je mi jasný, že všechno funguje "do poslední chvíle" než se to pose*e

 


0x

Prvý kód chyby popisuje,že boli prekročené max.otáčky motora.

Druhý kód chyby popisuje na skrat alebo prerušenie magnetického ventilu N75 a riadiacou jednotkou motora.


Díky..ale já nevím o tom, že bych překročil max otáčky motoru..Ani by to jít nemělo snad.. Už 3500 tis/ot..je docela řev..Je to automat,ale to s chybou asi nesouvisí.Ikdyž to teď zároveň blbě řadí..To ale přisuzuju tomu, že motor nejde pořádně vytočit a tím pádem to nepodřadí jako dřív..Ale je mi divný, že by se pokadilo úplně vše najednou? Čerpadlo, turbo a převodovka..To asi nee.. Vymazal jsem ty chyby a jen to vytočil párkrát tak do 3tisíc naprázdno.. Běží to poslechově normálně a projet jsem to nestihl..Chyby tam zpátky zatím neskočily,ale to se uvidí jízdou

 


0x
Prohlidni veškerý podtlakový hadičky jestli nenajdeš nákou vokousanou
Tudle sem koumal jedno tdi a našel nakouslou hadičku co de k bance na turbu asi kuna sviňa jedna
Dal bych prohlid hadice od turba coleru a to plastový sání co de z koleru ke klapce jestli to neni nekde děravý či vypadlí

Díky..Mrknu.Kuny by byly nejpravděpodobnější.Ta plastová hadice co píšeš jako poslední by taky mohla být.. Delší dobu to má zvuk jak s děravým vlnovcem a pak to zas ztichne a tak dokola..Ale výkon to nikdy neztrácelo,tak jsem to neřešil..Zvrchu tuhle trubku moc neprohlídnu.Ale to jsem si říkal, že kdyby byla netěsná nebo děravá,tak to padne do nouze dávno.. Teď to má paradoxně celkem tichej projev.. žádný bublání a prskání ani syčení tam kde by nemělo
Tu plastovku uz sem parkrat viděl prodřenou
De to postupně až se najednou objeví díra
Neni nic jednodussiho nez zkontrolovat, jestli se na turbu tahlo zasune nadoraz . Pokud je dira v podtlaku tak pochybuju, ze zajede. On tam ma ale trvalou zavadu v nastavovaci vstrikovaci davky. Takze je dost mozne, ze ten tlak je jen dusledek toho, ze jde do motoru malo nafty.

Honzas1.Já se tím taky uklidňuju..Volal jsem tomu známému,co mě podaroval tou naftou a vylezlo z něj, že to měl doma kdo ví jak dlouho a je v tom i olej! Tak doufám, že je to jen přicpaný. Kdysi jsem na olej ale taky jezdil s obyčejným turbodieselem a nic se nestalo.. V mém případě je tam 50litrů čistý nafty a 20litrů té ( podezřelé) Navíc jak jsem psal, VIFem jsem nešetřil.Je možný, že to ztuhlo a chyby tam vyskočily? Teď je tepleji a vymazal jsem to..Projet to delší trasu po výmazu nebyl zatím čas.
Mozne to klidne je. Olej tomu urcite nevadi. Spise voda. Vsak uvidis, treba to bylo momentalni zavahani a vzpamatuje se.

 

Pravdepodobne tam máte rotačku čerpadlo,možno sa pridrel regulačný ventil na čerpadle, z boku čerpadla,taký oválny klobúčik alebo ovládanie,kde ide elektrina do čerpadla na jeho ovládanie od pedála plynu.


Slavco 31..Je to rotačka, ano..A prodává se ten ventil samostatně? Čerpadlo fakt vyndavat nechci.. Mám ještě na díly motor 66kw a pohledově tam je stejné čerpadlo..Je to z auta, kterým jsem jezdil, takže vím, že čerpadlo bylo ok.

Možno sa len pridrel a stačí to rozchodit,či sa predáva samostatný diel,neviem. Najprv vymente filter paliva,a potom choďte do iných vecí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]