Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co dělat,když se mi auto při jízdě zdechne

Od: janina* odpovědí: 23 změna:
Nevím,jak to vyjádřit spisovně to zdechne.Koupila jsem staršího Gollfa 4 1,6 benzín 55 kw a když jedu do zatáčky a uberu,tak mi na palubce problikne baterka,ztuhne volant,vypne se tedy servo a je to na nabourání,protože to člověk nečeká.Přidám,motor naskočí a jedu dál,ale když to dělá takhle nečekaně,je o hrozné.Nevíte,co dělat?J

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
asi mate nizke volnobezne otacky v tom pripade je potreba je pridat (jednoducha uprava lanka od plynu). Kolik otacek ma motor na neutral a neseslapnutem plynu?
miljan*
Volnoběžné otáčky se zásadně nenastavují úpravou lanka! Je třeba navštívit servis, aby se na to mrkli.
vazne? pamatuju, ze jsem zajel do servisu a proste lanko zkratili nebo prodlouzili pomoci otaciveho sroubu (neco jako se upravuji lanka na kole), ale jak je to v dnesnich modernejsich autech netusim.
Ackoliv jsem nepredpokladal, ze by pani sama lanko kratila :D
Servisům co neznám nevěřim, znám případ kdy stále svítící kontrolku vyřešili tím že vyndali žárovku... Lanka se zkracovaly u starých škodovek, teď se to řeší elektronikou motoru, krom toho nová auta mají často elektronický plyn :D
janina*

Otáčky se drží kolem 800 při volnoběhu,když přidám,měly by se vrátit do původního nastavení ,ony ale klesnou na 500 až 600,takže to zdechne a po přidání plynu samo naskočí.Je to jen sekunda,ale stačí.Už si připadám jsk špion.J

 


0x
Proboha, nenechte se zbláznit. Odložte šroubovák či kombinačky! Dneska se tato věc s tímto nářadím dá řešit tak na trávní sekačce... Dokonce se domnívám, že sáhnutí k lanku byla až ta opravdu poslední možnost i za dob klasických škodovek. Spíše se problém nejprve řešil nastavováním šroubků na karburátoru, ale to už je opravdu písní minulosti. Doporučuji opravdu návštěvu servisu (nejlépe VW), kde by bylo dobré po provedení diagnostiky nechat motor seřídit. Ono je v dnešních autech problémem už jen nalezení onoho zmíněného lanka...

nerikam, ze ne, ale Golf II byl jeste zalezitost jednoho sroubu... a potom jsem uz nemel potrebu to resit, takze jsem o to nezajimal :D

kazdopadne servis jen prospeje a nebal bych se zadne vysoke castky, je to prkotina (alespon podle popisu) - na tom se shodneme, ne?

04.02.08 19:32
Hm...
Bohužel s tebou nemohu souhlasit, pokud dotyčná nemá schopného mechanika (jako já) tak má zkušenost s autorizovanym servisem je ta nejhorší a stejně to nezpravili...
Jinými slovy, hurá se šroubovákem, kleštěmi či klíči do opravy...
(zničte si to sami, at nemůžete nikomu nadávat...)
BTW - stejně naklonec navštívíte někoho, kdo věci skutečně rozumí...
miljan*
Přesně tak, doporučuji se v tom povrtat, potom to bude daleko dražší.
Hmmm teď nechápu co se tobě a miljanovi nelíbí- tvou odpověď jsem nevyvrátil, ba naopak, jen jsem konstatoval že nevěřim autorizovanym servisum a věřim raději starym dobrym mechanikům (kterého jednoho mam) a kteří tomu opravdu rozumnějí a opraví to co nezná právě ani autorizovaný servis... Příklad- víš kdo mi seřídil motor? Ve fordu na to čuměli, na pc nic nebylo, chyba tedy žádná a vesele mi to chcípalo dál. Zpravil mi to 75letý dědula co se celý život živil (vlastně doteď) seřizováním motorů...
Dobře, přeložím do srozumitelna. Kdyby tazatelka měla známého, který by byl machr jako je ten tvůj dědula, neměla by jistě potřebu se zde ptát na řešení problému. Protože jej nemá, je podle tebe ztracena jen proto, že ty jsi v servisu nebyl spokojen. Tvá rada tedy zní: nechoďte do servisu, a do značkového už vůbec ne! Nemáte-li kouzelného dědečka, zkuste se v autě porýpat a pak jej odtlačte k řece a odbržděné opuste... Nebo máš přece jen řešení konkrétnější a hlavně směřující k pomoci tazatelce?
Chjo...jsi nejaky podrazdeny...prelozim tedy svou prvni odpoved- resi se to serizenim elektroniky motoru, cili dej to do servisu...
Jsem spíš rozesmátý... přelož tedy ještě i ty tvé dvě další odpovědi... :D Znamenají také dát do servisu?
Ano znamenají- mechanik neni servis? Servis musí být jen to kde je 20 mechaniků a 5 úřednic? Konstatuji že nevěřim těm autorizovanym a ty mě taháš za slova. To ti vadí že jsem k odpovědi dopsal nějaké konstatování nebo co?
Ano, pane kolego, máte pravdu. Ten čtvereček je opravdu kulatý :D
tesyk*
...netahejte ho za to, co z něj dělá muže...za slovo!

 


0x

Zdravím. Nevím zda vám pomohu, ale asi před pěti lety se mi auto chovalo podobně. V servisu zjistili, že auto jede na tři válce ( má 4), vyměnili svíčky a bylo to. Zda je to i váš případ to opravdu nevím. Berte to pouze jako moji spekulaci. Dejte vědět, jak to dopadlo. Děkuji.

Hezký den.

 

 

tesyk*

0x
Vážená tazatelko, tak po přečtení těch předchozích rad, bych měl taky jednu, podobně cennou. Když vám auto zdechne, tak jej otočte na záda a zkuste mu dát umělé dýchání z úst do sání. Přitom průběžně provádějte masáž motoru klepáním na jeho blok. Na ztuhlý volant doporučuji FastumGel . Pro případ, že vám motor sám od sebe naskočí, což je rozhodně způsobené nadbytečným množstvím ovsa v palivu (...když já jim dám ovsa, oni skáčou hopsa...), použijte ovesné vločky do palivového filtru. A při úniku paliva použijte vložku Tena Ladys. Jinak co se týče problikávání kontolky při jízdě do zatáčky, tak jsou v podstatě dvě možnosti jak problém podomácku vyřešit. Buďto budete jezdit stále jen rovně, a nebo si na tu kontrolku přilepte fotografii vašeho milého. Původní problém sice zůstane, ale vás to přestane iritovat. Podobně můžete léčit autorádiem třeba i nepříjemné zvuky od sjetých brzdových destiček a nebo převodovky bez oleje. Vždy stačí přidat na hlasitosti a problém zmizí. Nu a na konec, kdyby všechno selhalo, tak zkuste ten servis. Levné to určitě nebude, jen za pozdrav si naúčtují kolem 300Kč, ale ze všech výše uvedených řešení je to to nejspolehlivější. Po dlouhých a marných pokusech si ani já doma nešiju obleky, ale přenechávám to lidem, kteří tomu rozumí. Mimochodem, věříte, že jsem se tu ještě nesetkal s otázkou ku příkladu: "jak si zkrátit rukávy u značkové, prošívané al bundy?", ale generálku motoru by tu dělal každý...
janina*

Vážený pane,máte úžasné vyjadřovací schopnosti,musím Vám přiznat,že jsme se s kolegyněmi úžasně pobavily.Doufám,že se psaním nebo podobnou činností živíte.Hopsa,tedy to skáču já,už mi to nedělá.Tak jsem zajela po Vašich radách za známým,napíchl ho na počítač a přesně to,co jsem už věděla,že dělá otáčky mají být kolem 800,900 padaly chvílemi na 400 až 500.Jen s tím,že jsem koupila přípravek Valvoline a tím mi vyčistil škrtící klapu a je to. Šlo o to,že mi nikdo nevěřil,když to zkoušeli při jízdě,tak se jim to jak naschvál nestalo.Mějte se všichni hezky.J

 


0x
Něco podobného se nám stávalo u Fordu. Auto za jízdy nepravidelně chcíplo a taková závada se těžko hledá (když jsme dali vůz do servisu, tak se to samozřejmě neprojevilo). Nakonec se zjistilo, že to byl nějaký studený spoj na desce, která slouží pro imobilizér. Při ztrátě kontaktu se zablokovala elektrika a bylo to. Jakmile se kontakt obnovil, tak šlo auto zase normálně nastartovat. Stačilo přeletovat spoje, ale to musí stejně do servisu, to asi není pro kutily.

 

ljuba*

0x
Hele, tohle jsme mela taky a zadny lanka a nic takovyho... elektrika...kabel k počítači se prodřel a nedával občas napětí. Taky jsme zkoušeli kde co..lamdasondu a svíčky a kabely ke svíčkám a než jsme na to přišli, vyměnilo se půl motoru, ale byl to obyč prodřenej kabel. jedu, jedu a najednou to nedávalo prostě napětí, tak to zdechlo! Nešel posilovač, nic... pokud jste na to jestě nepřišli, zkuste elektriku! taky jsme z toho byla na nervy... nejdřív to dělalo tohle, a pak se to proseklo uplně a auto bylo total mrtvy...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]