Nejste přihlášen/a.
Tip na uložení kamenů v diferáku - volný a při pootočení to klepne.. Opravit jde všechno, jiná převodovka bývá řádově levnější - musíš to celý rozebrat a jednotlivý díly nejsou zrovna levný (až výpalný - chceš jezdit tak cáluj), pokud to opravuje servis tak to bývá úplně za raketu... Tyhle věci často drží desítky tisíc km, klidně to ber jako vlastnost a jezdi dokud se to nerozsype, tak na 95% to přežije auto.. Jde to řešit i bukovýma pilinama (osvědčená klasika z pravěku)
Utahnout šroub to nebude určitě, bude tam vakl v uložení tipuju toho kamene diferáku = vyměnit ložisko nebo pouzdro..
Bukový piliny se přisypaly do oleje když byla převodovka hlučná, vymezilo to vůli a dotyk byl "měkký" přes dřevo, ale musel bys to nasypat do diferáku a na vakl v uložení to spíš nepomůže, možná se to trošku ztiší..
Repasy tipuju z vrakáče a jen zkontrolovaný zvenku že je OK, pochybuju že by všechno rozebírali a dělali generálku.. Repas leda že dávaj výměnným způsobem a něco jako máš ty rozeberou opraví a pošlou do světa..
Sehnat jinou, zkontrolovat příp. opravit, pak přehodit celou převodovku, tamtu si pak rozebrat a podle situace kovošrot nebo opravit + prodat.. Záleží jestli je prostor nářadí a čas..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.