Nejste přihlášen/a.
Hlavně lidi nemění svíčky.
Pak mají tak velký odtrh, že odejdou dražší zapalovací moduly a úplně zbytečně.
Svíčka má životnost 60 000km a krom lepší spotřeby a lepšího chodu motoru chrání zapalovací modul svým bezproblémovým stavem funkce.
Velký odtrh stačí sklepnout a problém s probitím vinutí cívky vyřešen.. Horší jsou prasklinky v keramice kdy svíce upadne a rozmydlí píst, takže jen sklepávat a neměnit neni ideál
Tazatel - diagnostika, aspoň vyčíst pamět chyb na to stačí jakákoliv ELM, má to dnes kdekdo, nebo líp live data a vyhodnotit hodnoty z čide, lambda sond apod.
A to že někomu tenhle motor vydržel 300kkm +, tak to vůbec neznamená žo to neni poruchová kokotina která v tom autě nemá co dělatm síš měl štěstí na kus.. (stačí porovnat co za motor je HTP a proti němu postavit FIRE). A věta "s autem nejsou žádny problémy, jen chcípl motor a dal se jinej", tak to je fakt perla... HTP motor má prostě zásadní chyby který se neprojeví sem tam občas, ale spíš na většině... A ty parní verze obzvlášt, to je fakt perla.. Nejsmutnější na tom je, že tohle se muselo projevovat už při testování a stejně to takhle pustili mezi lidi, a místo oprav "za náklady" na tom ještě rejžovali.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.