Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nešel zapnou blinkr

Od: slavo® odpovědí: 7 změna:

Stalo se Vám někdy že Vám při odbočení nešel zapnout blinkr.

Mě se to stalo asi 2 x během cca 15 let u "žigulíku" při vyjíždění z kruhového objezdu.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Dvakrát za 15 let? Co tak často?! Hrůza.
Dvě příčiny. Elektrická, mechanická.
U více aut se mi párkrát stalo, že při určitém pootáčení volantu a zároveň tlaku na páčku přepínače směrovek si ta mechanika nesedne a musím potlačit páčku ještě jednou. Tam to zřejmě dělá ten mechanizmus na automatické vypnutí směrovky při vracení volantu do rovného směru. Teda nejen na kruhovém objezdu...
Nebo šofér vyvinul slabý tlak na páčku...
Patnáct let je dlouhá doba, směrovky zapínáme často, na kontaktech může být po letech opal, pecka,>> přechodový odpor. Zrovna tak v přerušovači, pokud je ještě mechanický. Prostě nesepne.
Je na čase vyměnit to Žiguli.

Byla to závada mechanická - prostě nezapadlo - připadalo mi to, že sedí zub na zubu.

Jinak žigulíka už 11 let nemám.

 


0x

U starších aut s tím byl občas problém, projevovalo se to hlavně právě na kruháči - zatáčení doleva a blinkr doprava, když byl volant přesně v místě vypínání blinkru. Na mé Š105 jsem to zažil několikrát, myslím že i Favorit to dělal. Občas v tom ještě tak nepříjemně prasklo


A jak potom někomu vysvětlit, že jsem při vyjíždění z kruháče nedal blinkr.

(chtěl dát, ale nějak nešel zacvaknout).

Vzhledem k tomu, že tak 25% idiotů nepoužívá při výjezdu z kruhového objezdu blinkr nikdy, ikdyž můžou, tak bych jedno nepoužití blinkru za X let fakt neřešil u nového auta s trojblikem se mi zase občas stane, že do páčky asi tuknu trošku míň a prostě nezabliká. Nikoho jsem tím neohrozil a fakt se z toho nehroutím

Jo, když jsi vystihl správnou polohu, tak i ta pacička (ta bílá) uletěla v lucasu.(Favo)

Felda proti tomu byla imuní. Měla to líp vymyšlené. Stejně jako Fábka, Golf IV, Passat,... Tam nejde blinkr nedat a nebo ho poškodit.

Tak Favorit tím byl vyhlášený, tam to praskalo snad už při zkušební jízdě v Mladé Boleslavi Sice se ty bílé plastové blbce daly koupit žvlášt a škodovka to časem různě zesilovala ale praskalo to stejně dál. Většina lidí to po druhé výměně vzdala a dál jezdila a vypínala blinkr ručně jako u Š100 případně přestavba na páčky z Felicie ale pak byl problém s klaksonem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]