Nejste přihlášen/a.
Určitě se trefím.
Odchází brzdový spínač. Nelze totiž na koncernu stát na brzdě, jet a přidávat plyn. Automaticky brzdový pedál ho znefunkční. Jak IV Golf, tak Fabia 1.
Na naftách to signalizuje i žhavič.
Svítí brzdová světla? Můžou a nemusí. Je tam ten spínač dvojitý (dva kontakty). Ověř funkčnost i diagnostikou v bloku hodnot.
Pokud plynový pedál reaguje na stojícím autě a stává se to jen za jízdy, tak je to na 100% brzdový spínač.
Tak to zírám. Na tom ventu i jedničkové octě jsem běžně stál patou na brzdě a špičkou přidával plyn. Čtverku golfa neznám, znamená to, že to neumí? To by byla škoda...
007cz mu to ale nepadá do nouze. Mu nesvítí kontrolka MIL, ale bliknou občas žhaviče.
...
Vento mělo plynový pedál lankem. Golf IV a Fabia 1 začali používat elektronický plyn. Kdyby mu nešel, tak svítí EPC.
Mu ovšem reaguje. jen vypadne, protože nefunguje spínač brzd.
Jedničková octa AKL má taky plyn lankem. tam se to měnilo na EPC postupně. Ne hned.
Na stojícím vozidle vše funguje, protože blokace EPC funguje jen při určité rychlosti.
Navíc i vadný spínač může občas sepnout a občas ne.
At zkusí brzdová světla.
A pak nám napíše, kdo měl pravdu
S vyblokovaným EPC funguje pouze volnoběh.
S vadným turbem se dá jet i bez regulace. Sice to bude líná mrcha, ale pojede (plyn přidá)
Fajn. Bylo by docela fajn vědět, jestli jde o Trabanta, nebo Ferrari. Ono totiž ne všechny auta mají ovládání plynu stejně.
Nicméně soudobá auta mají většinou elektronický pedál, což by predikovalo špatný kontakt, nebo vadný ten senzor na pedálu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.