Zdravím, mám možnost koupit toto auto, do kterého si Němec domontoval tzv. retrokit, což je pasivní omezeně fungující DPF filtr spolu s katalyzátorem, který se vypaluje pouze běžným provozem. Němcům tato úprava umožnila formálně splnit podmínku DPF pro vjezd do měst. Máte s tím někdo konkrétní zkušenost? Budou to na naší STK znát a emise dělat podle původní, nebo jiné normy?
Mladej od dcery to na 01 ma uz to tak koupil a neni stim zatim jedinej problem Auto bylo z bundes ma ho cca 6 rok Co se tyče emisi tak prochazi bez problemú
Spíš co bylo v D techničáku - jestli před montáží filtru nebylo euro2
A česká dopravka klidně do CZ napíše euro3 i když v D bylo euro 4 (osobní zkušenost, resp. to napsali na dovozový TK a dopravka to opsala, musel jsem to vyreklamovat... Lumeni.) A to bylo euro 4 už z výroby.
To dabel: moc díky za ochotu. To asd1: Tyhle motory už myslím jsou Euro 3 i bez úpravy. Šlo mi i o to, jestli to pak lze když tak zase vyhodit, pokud by to zlobilo. Že při přepisu vždy může vzniknout problém je mi jasné.
Emise budou dělat podle normy kterou máš v techničáku. Pokud (asi ano) to němci po montáži posunuli do vyšší tak podle tý vyšší (pokud to teda správně opsali do CZ techničáku a nedali tam původní - podobný kiksy se stávaj často, pak s tim je problém např. zapíšou ESP i když v autě nikdy nebylo apod. STK ho pak vyžaduje a vyhodí tě, na dopravce se dozvíš že původní techničák už je skartovanej a hurá
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.