Nejste přihlášen/a.
Zásadní pravidlo je nové palivové čerpadlo = nezapomenou vždy nový palivový filtr.
Palivový filtr měnit co cca 6 let.
Proto vesměs ta čerpadla odchází dřív. Přetlačují se s ucpaným plivákem a nebo nedají dostatečná tlak za palivákem díky ucpané vložce.
Zbytek ani nečtu, protože na starou paštiku těžko seženeš kvalitní origo díl a druhovýroby se chová všelijak, proto ti říkájí neřešit, ale normální to rozhodně není, to kecaj.
Spíš nejsou ty díly.
Obecně co vídám na vrakovištích (a jsem tam často) auta s LPG, tak jsou to nezkutečné vraky. Majitelé s logikou LPG kolenovrtů šetří úplně všude a podle toho ta auta vypadají. Motory a hlavně hlavy jsou nepoužitelné do šrotu díky provozu na plyn.
Zaměř se na tlak paliva, vyčištěnou klapku s funkčními potenciometry a čidla tlaku v sání a čidla teploty. Bez diagnostiky, znalostí a hlavně systematického postupu diagnostiky a měření a procházení všeho nemá cena dál radit. Tohle na dálku nejde a bez vybavení už vůbec ne.¨
Tak to prostě je.
My zas nevíme, zda jsi schopný a máš vybavení. Regulátor tlaku stablizuje tlak na nějaké dané hodnotě nezávisle na tlaku čerpadla, které dává vyžší tlak. Oboje si nezměříl, takže taky díky.
klidně i ty můžou ukapávat do sání.
vytáhni je i s lištou a dej pod ně lavor. Pak čerpadlo nech běžet proklemovaným relátkem nějakou dobu.
Já mám ověřenou zkušenost, že jakmile se vypne čerpadlo, tak tlak během pár vteřin zpadne. Není v tom žádný problém. Bežné automobily mají téměř hned po otočení klíčku lištu natlačenou, čerpadlo je tak výkonné na průtok že to trvá pár vteřin. (Focus, Mondeo, Astra atd.) Jinak je taková zkušenost , která je ověřená a byla doporučená od mechanika LPG. Používat benzín 100 oktanů, ten méně stárne (snad méně Biosložky), nebot zpravidla LPG používá benzín jen pro start a tak je v nádrži docela dlouho. Kolega měl LPG v OI 1,8 20V a tam se to chovalo tak, že se ten motor docela mlátil než se rozběhl a nakonec to bylo opravdu tím starým benzínem! Ještě potom bývá u LPG vozidel kde není vhodně seřízená jednotka pro LPG to, že samotná ŘJ benzinového motoru je uchýlená tak, že po přepnutí do provozu benzínu skoro nejede a pomůže pouze reset adapatací (konkrétně zpravidla vykazuje chudou směs).To je ověřeno třeba na Dodge RAM 1500. Tam ale stačí jednou za čas když už to nejede pojistku ŘJ a pak je zase pokoj.
Jestli tu je ten kolega chci se zeptat jestli už vyřešil problém mám podobný u Zafira LPG s jedním poznatkem že jak mám v LPG nádrží LPG tak jsou problémy se startováním po odstavení vozidla +5 hodin a více jestli LPG nadrlrazdna tak to startuje normálně čím by to mohlo být prepostejici LPG vstřik?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.