Nejste přihlášen/a.
Má to čidla tlaku v kolech nebo tlak měří nepřímo podle otáček kol? Pokud čidla tak ověřit jejich přesnost, napájení.. Pokud přes čidla ABS - nemáš na každý gumě jinak vysoký vzorek?
Dobíjení - je opravdu v pořádku? Pokud ano, tak je třeba měřit klidový odběr (hned po vypnutí je vyšší, po čase se auto "uspí" a měl by být max. pár desítek mA. Jestli je vysoký tak se odpojujou jednotlivý okruhy a hledá se který "sosá", často rádio.
Senzory tlaku s tím na 99% nesouvisí, leda že by byla vadná ŘJ a byly v ní např. studený spoje který blbnou každou chvíli jinak (tepelná roztažnost ve spojích). Že to blbne po ohřátí ukazuje na elektroniku (za tepla nějaká součástka nefunguje nebo tepelná roztažnost a špatný spoj..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.