Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nevrací se píst brzd. válce

Od: ok® odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, prosím vás, zjistil jsem že se mi na pravé přední straně vozu nevrací po uvolnění pedálu píst brzd válce. Druhý díl brzd v pohyblivých čepech chodí.
Brzdí mi a zároveň přehřívá právé kolo při jízdě .
Lze to opravit doma, nebo raději servis. Je to složitá oprava popřípadě výměna celého třmenu?
Máte někdo d tímto problémem osobní zkušenosti, můžete poradit, děkuji
Jde a vůz Daewo Kalos 1.2, r 2003

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Řeší se to tu každou chvíli.Nejdřív vyměňte brzd.hadici k tomuto kolu.. Bývají zevnitř roztřepené a nepustí tlak zpět.Pak bych teprve řešil jiné postupy..

 

jm

0x
Doma na koleně bez potřebných nářadí to nedáte. Jsou repasovaci sady, vydrželo mi to 12000 km / rok jízdy.
Pokud auto chcete používat déle, kupte rovnou kompletní brzdiče.
doplněno 04.09.22 17:54: Jasně, servis výměnným způsobem se dělá od nejlevnějšího dílu. Jen pokud nemá ani slušný sikovky a rozdělá brzdy na parkovišti před panelákem, jsem zvědav, jak to pak poveze do servisu.
Lidí typu "Pane Lórenc, uvezu to?" jsou plný hřbitovy. U brzd a plynových spotřebičů volím vždy zásadně servis zkušeného mechanika.

Stačí koupit origo sady a né nějaké číny viz Frenkit a podobné šmejdy.

Mě repas s origo TRW sadou na Felicii vydržela 80 000km.

Taky je potřeba to umět správně složit bez násilí a pořádně vše vyčistit a na složení používat speciální olej a né brzdovku, která natáhne ihned vodu ze vzduchu a pístek zrezne pod manžetou (za těsněním pochopitelně ne v pracovním válci).

Jm...Na koleně ne..ale na ponku nebo stole by to zvládnout mohl..A co bude dělat s novým brzdičem, když to bude tou hadicí za pár korun?
ahoj*

ježišmarja speciální nářadí a kdo ví co ještě a dílnu. Jak já blbec jsem dokázal repásnout třmeny na parkovišti u paneláku. Kalose nemám, ale dělal jsem na Nubiře tolik rozdílů tam nebude vždyt Kalos je docela holota auto

 


0x

Složitá jak pro koho-zručný a ZNALÝ člověk já by si toto udělal sám. Na všech si takové věci dělám sám, jen na synovo autě jsem toto dal mechanikovi. Důvod-asi 4 druhy desek a kotoučů na zadní nápravě, totéž na přední a nemožnost zjistit oem kód na SVC boxu. další je ruční brzda, která je daného auta model pěkně debilně řešena.

 


0x
Na trmenu, kde neni rucni brzda na tom nic neni a nepotrebujete specialni naradi. Pokud se nevraci tak to muzou zpusobovat sva problemy. Bud je hadicka po smrti, to se pozna tak ze povolite odvzdusnovak a pokud se pist vrati tak je na vymenu. Druhy problem byva , ze v drazce od tesniciho krouzku pistu vykvasi bordel a pist pak chodi hodne ztuha. Musi se vyslapat pist ven, vydlubnout krouzek, vyskrabat poradne drazku a dat novy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]