Nejste přihlášen/a.
Při objednávání vložky olejového filtru / papír. vložka + o kroužek/ do benz. motoru Citroën jsem narazil na shodné vložky různých výrobců ve velmi širokém cenovém rozpětí - od 39,-Kč do 273,-Kč za 1 ks. Tedy víc jak šestinásobek rozdílu cen. Je v tomto poměru také kvalita, životnost tedy užitná hodnota. Máte zkušenost v používání těchto cenově rozdílných dílů, koresponduje kvalita s cenou, nebo je to celkem jedno co se do filtru dá.
Moje zkušenost je taková, že u těch laciných šmejdů asi kvalitou zpracování nedrží zpětný ventil a olej pak steče všechen do vany a delší odstavka a následný start ukazuje, že dlouho svítí kontrolka mazání. Hlavně u aut, kde není v cestě elektronika, ale přímo tlakový spínač a žárovka. tam je to vidět nejvíc.
Doporučuji MANN
tazatel Při objednávání vložky olejového filtru
jd palivový
Na všem se šetří a tak ta harmonika nemusí být složená nahusto ve větší délce v rozloženém stavu. Tedy klidně bude menší filtrační plocha. Dále ten spoj začátku a konce nemusí být kvalitně proveden a bude to nejslabší místo.
Do svých Citroenů používám výhradně bez ohledu na cenu filtry Purflux (PSA dává v prvovýrobě) nebo Mann Filter. S těmito nikdy neuděláte špatně!.Jen dotázek v jakém eschopu? Doporučil bych p.Tobolíka z Hulína-Autozet !
A životnost? Dobrá rada nekoukat na dp. výměny (Např C4 1,6HDi-16V) 20 000km a na životnost vložky olejového filtru a měnit oboje při 10 000km nebo 1 rok.Jinak můj kamarad, mechanik-hydrospecialista citroenář doporučuje minimálně při každé 2 výměně oleje vyměnit i vzduchový.Jinak u nafty palivový vždy na zimu
Palivový každý rok? Já ho čistil po 17 letech u diesla, už tam bylo dost bordelu ) Jsem si dal práci s vyčištěním a pitomci ve servisu ho vyměnili.
Palivový filtr se čistil snad naposledy u V3S, ne?
To se vyplatí ten nasáklej papír plný bordelu vymejvat acetonem nebo jiným ředidlem? Bude po vyčištění průchozí jako nový? Asi ne.
Není lepší a ekonomičtější filtr prostě vyměnit?
Dobrý den pánové!
Děkuji za rady, postřehy a zkušenosti. Sdílím shodný názor s většinou. Jak se říká, nejlepší je asi "zlatá střední cesta". To nejlevnější možná nebývá vždy "šmejd", to se ale bohužel pozná až po vyzkoušení. A u toho nejdražšího se platí "značka", vlastně se přeplácí.
Vysvětlení, proč jsem se na toto téma zde ptal: Celá léta jsem vše do auta, tudíž i jmenovaný filtr kupoval u místního prodejce autodílů. Ten vše měl, vše znali, poradili a prodali. Potřeboval jsem filtr, řekl jsem značku a typ auta, on sáhl do regálu a filtr v ceně 50,-Kč až - 100,- Kč prodal. Totéž platilo i pro většinu jiných autodílů. Ty běžné, universální byly vždy na skladě a přesně věděl co do čeho patří. Bohužel odešel do důchodu, prodejnu převzalo Auto Kelly a nyní "děs a běs". Přijdete, za pultem 4 podavači schovaní za počítači. Chvíli trvalo, než jeden z nich natukal všechny požadované a podrobné údaje o vozidle do PC a pak odešel do skladu a po delší chvíli, asi tam zabloudil nebo to nemohl najít přinesl filtr MANN- cena 348,-Kč. Tak jsem poděkoval a odešel. Objednal jsem filtr a k tomu ještě další věci na e-schopu a i s dopravným hodně ušetřil.
Je to všechno jeden čert. Nemá smysl kupovat předražené značkové filtry, když na 10 000 km udělá dobrou službu i ten levnější.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.