Nejste přihlášen/a.
Vyráběl se po tzv. "pérákovi" který měl spínací skříňku v nádrži a po něm už byla tzv. "panelka".
Byl mezi těmito dvěma motocykly.
Kývačka. 250 i 350, mezi nimi byl rozdíl jen v motoru. Od péráku se lišila v odpružení vpředu i vzadu. Pérák měl vpředu i vzadu jen péra, bez olejových tlumičů, kávačka už měla kyvnou vidlici, tedy péra a teleskopické olejové tlumiče pérování. Vzadu také, péra plus olejové tlumiče. V komfortu jízdy tedy podstatný rozdíl. Měly modernější dezign, jiný, elegantnější reflektor a spínací skříňku v panelu reflektoru. Později ten panel byl ještě více zmodernizován. Naše stroje a jezdci tehdy vládly Šestidenní. Podobně to v té době už měly i "Zetky", tedy motocykly ČZ vyráběné ve Strakonicích. Měly kubaturu 125, 150 a 175 a na rozdíl od červených JAWA černou barvu.
Jawa 250 typ 353 je motocykl, vyvinutý firmou Jawa, vyráběný v letech 1954–1962. Předchůdcem byl model Jawa 250 pérák, nástupcem se stal od roku 1962 typ Jawa 250/559 zvaný panelka. Wikipedie
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.