Nejste přihlášen/a.
Poradim ti jednu vec, pokud ti neco napsal, zrejme SMSkou, tak na to nijak nereaguj a pockej az zavola )
Nejspis vyjel nadrz a nevi, ze musi natankovat a tipuju ze nezavola )
Jen abychom se pochopili, já neradím na někoho házet bobek a ignorovat ho, já pouze radím nehandrkovat se s někým po esemeskách a nereagovat na první potouchlou sms, protože dobře vím, že to většinou vůbec nikam nevede naopak si pohoršíte. Pokud ten člověk má nějaký problém, tak jistě zavolá na telefon.
Tak co, zavolá? A že auto nestartuje, no tak to může být palivový filtr, svíčky, prázdná nádrž?
To jsou mi rady. Blokovat číslo, vysmát se, nereagovat. Jaký pán, takový krám že.
Komunikace a diplomacie to je cesta k řešení problému. Tím, že budete sprostý, arogantní, ničeho nedosáhnete.
V 1. řadě byste měl mít ve smlouvě, že "technický stav vozidla odpovídá ujetým kilometrům a jeho stáří". Tím, že by to kupující podepsal byste si ušetřil dost starostí. Jestli tam něco takového máte, pošlete ho slušně do patřčných míst (říká se tomu "asertivita"). Když to tam nemáte, postupujte stejně, ale počítejte s buzerací z jeho strany.
Kluk si koupil první auto, které mu hned druhý den přestalo startovat. Zcela oprávněně se cítí podvedený, protože jste mu ho zřejmě prodával jako funkční, nikoli jako vrak. Jestl auto fungovalo, tak byste měl být schopný mu po telefonu slušně a trpělivě vysvětlit možné příčiny tak, abyste rozptýlil jeho podezření, že jste ho podvedl a nedošlo k eskalaci sporu.
Hejbly motor? Nektere motory jsou umistene nesymetricky uz z vyroby )
Kupce si se mel zeptat: "proc jsi mi nezavolal kdyz to zdechlo, jeste predtim, nez jsi do toho zacal vrtat? Takhle se na tebe bohuzel nevztahuje ani zaruka na skryte vady, protoze sis to poskodil sam".
A my se bohuzel nedozvime, proc to zdechlo, zda to auto bylo jen naraficene s vadou anebo co se vlastne stalo. To asi neni ridky pripad, kdy prodavajici podstrci nefunkcni auto a vi nebo tusi nejaky zasadni problem.
@milancukrar Soudím z toho, že psal. Kdyby koupil auto nepojízdné nebo s uvedenou závadou ve smlouvě, tak by se neozýval. Meritem mého příspěvku byl pohled ze strany kupujícího. Jestli koupil auto pojízdné, které se druhý den stalo nepojízdným, je to rozpor, který je lépe vyřešit smírným způsobem, než nějakým ignorováním nebo dokonce blokováním. Kdyby se problém přenesl z technického do právního, mohl by na to prodávající doplatit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.