Nejste přihlášen/a.
Pedál "vrní" nebo klepe v rytmu otáčení kol?
Kroužek ABS je možnost, možná i vadné čidlo.
Rozklepání volantu ukazuje na mechanickou závadu na točivých věcech = kotouč, náboj (jako první změřit házivost kotouče příp. i dosedací plochy na náboji)
Měnit díly naslepo je loterie kdy se konečně trefíš Pokud to dělal servis tak reklamuj "závada neodstraněna" a měli by vrátit prachy za mizernou práci i za zbytečně měněné díly (bohužel s tim tě vyfakuou a to že už k nim nepůjdeš nefunguje - kšeftů maj víc než stíhaj a v reálu ty zdrhneš a přijde jim jinej co zdrhnul od jinýho lempla
Seplá ABS s pedálem "vrní", nekope resp. kpe vysokou frekvencí. Ale netřepe s volantem. Tam to nebude jen kroužek. Chyba na ABS ale bude, jinak by nesvítila kontrolka.. Ovšem takhle přesnej popis jaku tu máme je dobrej pro věštce...
Prasklej kroužek nevidí jako stojící ale je tam kvůli prasklině větší mezera mezi segmentama, tu vyhodnotí jako bloklý kolo a sepne..
PS je možný že ABS sepne jen v tom místě poškození a pak hned zase vypne, pak by to brkalo v rytmu otáčení kol a u 4 kanálu asi i kopalo volantem (spustí ABS jen pro jedno kolo = nesymetricky a řízením to cuknout může..)
Na starším autě to s prasklým kroužkem vrnělo trvale při každým brzdění, tady to může být jinak..
Souhlas určitě začít kontrolou kroužku ABS - prasklý nebo zasviněný..
asd1 ABS neví o poškození. jen to poškození způsobí rozdíl rychlosti otáčení kol celého kroužku. Je tam nějaké mez tolerance rozdílů v rychlsotech otáčení a pokud poškozením je na hraně, tak to blbne.
Tedy dle mého.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.