Nemusí to být trolling..Ten motor je italskej a je to Jeep..A tyhle motory s tím mají problémy.Matky se opravdu povolujou a když to dýl stojí nebo jsou hydroštely v háji,tak neudrží tlak a vznikne taková mezera, že tyčky vypadnou..
doplněno 02.07.22 08:52: Naštěstí tohle jde opravit.. Dát nový hydroštely a popř.tyčky,jestli se ohnuly a ten závit opravit nebo dát novej šteft.Lepší pojistný matky anebo častěji sundat víko a utahovat..
Sranda to neni. Jedno vahadlo je sundane, kvuli oprave steftu. Ty marice myslite treba s tim pojistnym krouzkem?
Matky radši origo.. měly by nahoře být "rozpláclý" trošku,aby se to nepovolovalo..Anebo odmastit a lehce kapnout nějaký lepidlo přímo určený na závity..Ty pojistný se silonem nahoře by nemusely vydržet teplotu v motoru a silon by třeba povolil .
Nastaviji se nejak hyrostely? Jako klasicke ventilove vule?
Někdo dává pod tyhle matice perovky.
Motor se mi povedlo nastartovat. Po nastartovaní a zhasnutí motoru jsem přišel na jednu vec. Všechny tyčky až na jednu jdou bez vule. ale u jedné cítím vůli - je to normální? Myslím, jako, že motor není ve střihu
Pokud je tam hydrostel, motor neklepe tak neřeš.