Nejste přihlášen/a.
Jestli to přestane při sešlápnutí spojky, tak asi ložisko v převodovce nebo spokjové, jestli to na spojku nereaguje, tak něco na motoru (alternátor a pod.). Taky ale může kdekoliv cokoliv začít rezonovat při těch otáčkách.
K tomu doplňku: Těžko radit, 30k jste do toho vrazil, pak to se strátou prodáte a začnete znovu u něčeho podobného. Otázkou je, jestli jsou mouchy už téměř vychytány, nebo je to vrak na vyhození.
To může být spousta věcí, převodovka taky.. Konkrétně od motoru po primární hřídel příp. něco rezonuje od motoru. Takže agregáty včetně pohonu (shodíš řemen když to zmizne tak je to na nich), rozvody, setrvák spojka ložiska primární hřídele.
Převodovka obvykle jde sehnat za pakatel a často hučí jak kráva ale furt to jede ještě tisíce kilometrů..
Auto pokud začne žrát prachy tak je výhodnější zbavit se ho, je otázka jestli teď máš OK stav který chvíli vydrží nebo to bude pokračovat..
Dát to do servisu obvykle znamená vyházet tísíce až desítky tisíc a není záruka že to bude v pořádku...
Každá porucha má svoje specifické příznaky, podle nich se jde, dá se jít víceméně najisto. Nutno slyšet projet se v tom, na dálku věštění z koule...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.