Celkově: Buď elektrika (cívka, zapal. svíčka, vn kabel, fajfka, vodiče, kontakty) nebo špatná směs benzínu se vzduchem. Další by mohly být menší kompresní tlaky ve válci. Jako první odpoj vzduchový filtr od karburátoru(přivést více vzduchu do karbce), pokud se nic nezmění, vyměň ještě zapalovací svíčku(pokud možno originální typ, ne nějakou z nějakého auta). Určitě víš, že jinak se chová jiskra na zapalovací svíčce venku mimo kompresní komoru a jinak namontovaná při vyšším tlaku.
Je pravda, že to začalo blbnout po tom, co jsem ztratil rovnej filtr a dal jsem tam zahnutej. Ale vzduch by to mělo nasát i tak. Svíčka není origoš ale z nějaké jawy. Hlavní je, že to je moto svíčka. Ale pro zajímavost zkusim vyměnit. Karbec má 2 štelovací šrouby. Jeden na volnoběh a druhej na bohatost směsi. Zkoušel jsem to vyladit, ale vůbec to nepomohlo. Ani chudá směs, ani bohatá... Prostě nic. Zkusim tu svíčku a jinak už jsem bezradnej. Jak jsem psal. Dřív to jelo v pohodě. Na chudou i bohatou směs.
Blbost. Nestačí nějaká moto svíčka.. Musí to mít nějaké hodnoty.. Nejlíp takové co si někde musíte zjistit..co tam patří.. Jasně že nějak to pojede na každou...ale pak to může kuckat a vynechávat
Mecislave...hoď to do schmelzu Hoď to do "šmelcu" říkal náš mistr na praxi, když jsme vyrobili nějaký zmetek..Schmelz je něco jako roztavit...