Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Citroen Xsara 2005 1.4

Od: machette odpovědí: 7 změna:
Mám problém. Máme Citroen Xsara 1.4 benzín 2005 a najednou začal při nastartování jet na 3 válce, pak se vzpamatoval a jelo se. Dělalo to při každém startovaní. Za 2 dny už začal při rozjezdu cukat, skákat. Až při rozjetí tak na 80 bylo vše ok. Při zastavení na křižovatce a rozjezdu zase nanovo. Zjistili jsme, že přibývá olej, ale jinou konzistenci nemá a jak kdyby v něm byl benzín. Motor je ochvistanej od oleje a zmizela chladící kapalina a v nádobě je tlak. Jinak je cítit smrad jako po petardách. Z výfuku jde dým na bílo. Den na to se rozsvítila chyba motoru. Prosím poraďte co by to mohlo být.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jirib

1x
Těsnění pod hlavou,zapalovací lišta,prasklá hlava,prasklá vložka válce...

Zapalovací lišta ne toto je 8V motor a má kablíky na každou svíci zvlášt.

 

riva

0x

Podíval bych se ještě na svíčky. Tuším, že dnes je nikdo nekontroluje.

 


0x

Motor řady TU, odchází kolem 100-150 000km těsnění pod hlavou.Pokud jste nepoškodil ještě víc jízdou bez chlazení tak sundat hlavu zjisti rozsah poškození (pokud je jinak vše OK , dle stavu zbytku nové těsnění a fičet dál,

Pokud je ještě na dlouhu dobu-kontorla hlavy-otlakování ,případné orovnání, zabroušení ventilů a sedel+ gufírka ventilů, nové těsnění pod hlavu,nové rozvody, olej filtry a nemrzku. Záleží kdo a za kolik bude dělat, osobně bycj se vešel do cca 7000kč.Totéž jsem dělal sám na TU1-ale s tím, že šel olej do vody, stálo mne to se servisem (práce na hlavě) bez pár korun 5000kč-těsnění VR, pod svody Corteco (VR neměli )rozvody tuším INA, řemen Gates.Nemrzku a olej s filtrem nepočítám ten jsem měl už připraven na plánovanou výměnu .

Myslím že startovaní je projev prasklého těsnění pod hlavou,ale při té práci i výměna svící.

Samozřejmě popsaná oprava dle stavu po sejmutí hlavyviditelně fouklé těsnění, to povolí v pravo vepředuv takovém trojúhelníku jsou kanálky chlazení a mazání hooodně blízko sebe.

Dle Vašeho vyjádření auto do servisu (garážista, solidní!)asi na takový rozsah práce nemáte, když jste nedokázal zjistit proč špatně startuje a dělá co dělá! A ještě spíše to bude na výměnu motoru,ale to posoudí kdo bude rozebírat!Pokud tomu hoví!

 

machette

Těsnění pod hlavou měněno při 151000km, teď je tam 180 000

To ale neznamená, že nemohlo fouknout znovu.

 

machette

A co vysvětluje ten tlak v chladiči? Auto pomalu týden stojí a víčko syčí a voda buble ven.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]