Nejste přihlášen/a.
Vana i prsa jsou na silikon a popravdě se nestává, že by tudy unikal olej. To spíš prorezne vana. Pokud se u 2.4 mění vana, tak musí dolů rám pod motorem tj. zavěsit motor...
Jinak stopro tam teče gufero už podle toho, jak je to oblitý...
Přetěsnění krytu rozvodů není sranda. Pokud se ohnou, tak nikdy těsnit nebudou. Doporučuji originál těsnící tmel od Fordu.
Musíte spolehlivě zjistit, kde je ta netěsnost. Já v současné době řeším výměnu hliníkové olejové vany u S-Maxe a k nové vaně jsem musel koupit silikonový tmel pro utěsnění spoje vany s motorem. Stál 600,- Kč
A to vše kvůli strženymu závitu?
Zbytečná práce a vyhozený peníze. Závit se dá opravit nebo obnovit několika způsoby.
Na příště doporučuji origo data pro utahovací momenty nebo strojnický tabulky. Jinak tady nebývá větší utahovací moment než 30 Nm...
To je tak, když nikdo nemění ten gumový o kroužek u Fordího vypoušáku (nebo tu měděnou podložku) a zarve to na krev.
Jednoduchý, ale stejně si myslím, že na vině bude spíš gufero.
Sranda je totiž tu vanu odlepit. Na tvým místě bych to omyl čističem na brzdy a zkontroloval
Taky mi říkali, že musí rám dolů, nevěřil jsem a tak jsem se přesvědčil. Sekne se tuším o sací koš a ten rám... už si to nepamatuju...
Byl na zvedáku, takže mezi motor a převodovku jsem to podepřel zvedákem na převodovky...nebyl to dobrej pocit. Ten motor je váha
Odmastil jsi to nitroředidlem včetně přilehlých stěn bloku, aby to tam během montáže nestihlo zpět natéct a znovu zamastit?
Kdy si nalil olej? Hned po montáži?
To jsou velké chyby.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.