Nejste přihlášen/a.
Někteří jste mimo. Není to montážní pasta pro snažší nazutí pneu ale speciální těsnící tmel pro vyrovnání netěsností styčných ploch ráfků.
Není to ale nic extra. Snažší je styčné plochy jemně opískovat či obrousit, stříknout základem a vrchním lakem. Plechový při vyšší korozi v podstatě nejde zatěsnit a vyhazuje se. U AL disků je u starých disků problém s odlupováním laku, přes který vzduch uchází.
Nevidím nikde benefit utěsnění. Pochybuji, že by tak zásadní vlastnost výrobce pasty nepsal.
Oživení pneu, snadné naklouznutí a bezproblémové vyvážení píše
Kde je mýdlo,... není lepidlo!
A? Tazatel se tu tázal přesně na toto, většina z Vás mu řekla, že nic takového není, že se jedná o montářní pastu a nikoliv lepidlo. Nikdo tu netvrdí, že se tento "přípravek" používá běžně při přezouvání a netvrdí to ani tazatel. Tak v čem je problém.
Je to výrobek určen pro pneuservisy, běžnému řidiči je kilová piksla k prdu. Nic víc, nic míň.
To je pasta na bázi mejdla, aby guma krásně naskočila a šla přes hranu disku bez poškození kordu. Každé zutí totiž pneu ničí a má pak tendenci při deformaci kordu podcházet.
Pokud podfukuje ráfkem, tak se u plecháču kupují nové plecháče a nebo ALU disky se renovují. Dovaří, zbrousí, nalakují. Musí být rovná ideálně lesklá plocha bez mikroprohlubní, což pískováním docílit nejde.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.