Nejste přihlášen/a.
Takhle zrezlej není za 2 měsíce. Vyměnit.
Ocelákem očistit náboj, na který se kotouč přikládá a ideálně ho stříknout měděnou vazelínou ve spreji. Pochopitelně dosedací plochu náboje. Ne brzdnou plochu kotouče. A namazat měděnkou i závity pro šrouby.
Dá se otestovat i ručkou, pokud to není kombinace kotoučobubnů (bubnová parkovací a kotoučová hydraulická).
Většinou to dělá házivost samotného kotouče. S pomocí mikrometru (úchylkoměru) a magnetického držáku změřte rozdíl v při ručním otáčení očištěným kotoučem. Podle typu auta je povoleno 0,03 - cca 0,15mm. Pokud není kotouč moc zeslabený, lze jej na soustruhu v přípravku ještě orovnat.
Nemusí házet, ale pokud je plocha napálená, tak na tom místě mění tření a není tedy tření kotouče rovnoměrné. Tedy proklouzne, přibrzdí, proklouzne taky dělá ten pocit kopání.
Stačí i umejt v myčce nebo wapkou a cestou domů to pořádně neobrzdit a neprohřát, aby se vysušily od vody. Pak to máš rezaté do druhého dne
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.