Nejste přihlášen/a.
Tak nevím kolik máte síly ale každá převodovka klade nějaký odpor,jestli tam nic nevrže,nebouchá... tak nehledejte problém kde není
Pokud máš neutrál, jedno kolo zvedlý a druhý na zemi, tak točíš ložiskem kola, pohyb je v homokloubu vnějším i vnitřním, točíš hřídelí v guferu poloosy příp. i pomocným ložiskem poloosy, dál hlavně diferákem kde se točí oběžný kola a sekundární hřídelí v převodovce, takže i ložiska té hřídele...
Pokud za jízdy na neutrál po rovině auto dojíždí naprosto lehce a zastavení je bez "cuknutí", tak je všechno OK a nemusíš řešit ani brzdy ani odpory v pohonu kol..
Jak u kterýho auta.. U Fobie mi to šlo fakt ztuha, Ford jednim prstem úplně v pohodě, po roztočení kola rukou udělá tři otočky než stojí, u Fobie tak půl (desky odtažený od kotouče = brzda vyloučena), auto jako takový jezdilo v pohodě, tak asi hlavní tam byl odpor diferáku (za jízdy rovně se točí obě kola stejně a diferák stojí)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.