Nejste přihlášen/a.
Jak píše žena a napíše auto místo př.: Škoda Octavia 1 AKL motor 74kW 1999... tak jakákoliv rada směřuje k odpovědi -> Dej to do servisu, stejně si to neopravíš.
Auto může být cokoliv. Od Tatry 815 po Fiata Pandu.
To je jako napsat je mi blbě s jídla. Mám problém ho udržet a zvracím ho.
Co chceš radit? Nejez plesnivej chleba?
Svítí montrolka MIL?
kontrolka
Pomůže ti, když ti řeknu vyčisti škrtící klapku a adpatuj ji v diagnostice (reset). Dále vyčisti snímač tlaku v sáni a v bloku hodnot zkontroluj, zda správně reaguje?
Motorů 1.2 HTP bylo mnoho.
AWY, AZQ, ... BMD, BME, ... BBM, BZG
BME už neměl EGR ventil. Předchozí ho měli. Ten taky vyčistit a rozhejbat a otestovat zda funguje.
To vše souvisí s volnoběhem. Barva pochopitelně ne .
Když už nepíšeš kód motoru, tak aspoň, zda je to jedničková fábka a nebo dvojková.
Zúžil by se výběr motorů. A nebo z malého techničáku opiš kW, ale stejně si to sama neopravíš, tak klidně napiš barvu a pápá
P.S.: Na spánek není čas. Makám.
Jakého jste postavení? Dostáváš radu zadarmo, tak se můžeš třeba stavět na hlavu. Já jsem také postaven .
Švagrovi ještě vyřiď, at změří komprese ve válcích a zkontroluje těsnost sání. U HTPček se ráda proklepává i trubička od podtlaku posilovače brzd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.