Nejste přihlášen/a.
Detonační klepání LPG nemusí nutně znamenat špatně seřízené ventily.
Na hodně najetém motoru se ventily seřizují blbě, protože koníci ty konce dříku ventilů rozklepou a nejsou rovné pro měrky po celé ploše.
Zkus ještě bez alternátoru, ale chvilku a se studeným motorem (nepojede pumpa vody).
Gumídku, jseš odborník na úrovni, ale tady jsi "zakufroval"!
Detonační spalování nejde dohromady s LPG, který má okt. číslo daleko vyšší než benzín a tím je detonační spalování prakticky vyloučeno. Navíc detonační spalování a větší vůle ventilů nemají kromě velmi podobného zvukového projevu nic společného, nijak spolu nesouvisí.
S opotřebením ventilů máš pravdu. Ovšem stejně bych na místě tazatele ventily seřídil znovu, a to na 0,15 a 0,20mm.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.