Nejste přihlášen/a.
Osobně jsem krosku s MZ motorem neviděl. Z kombinace 150 rám a větší motor bych měl obavy,250 má úplně jiný rám a uchycení motoru , nějaké amatérské úpravy nemusí dopadnout dobře
Jinak 150 MZ je výkonově na úrovni 250 jawy
Máš rám.Dáš větší motor - rám se začne kroutit, navíc nebudou stíhat brzdy.Dáš silnější brzdy - začnou problémy s přední vidlicí..a tak pořád dokola až zjistíš že je lepší koupit original krosku.Jenže v tom projektu budeš mít utopených hafo peněz...
Podle mě se chystáte zničit rám i motor a za pár let si budete rvát vlasy, protože obojí půjde prodat za balík.
Takže vpředu vidlice ploché, z plechu lisované a mizerné "brejle". To do terénu určitě není. Zkuste o kolik dokážete pootočit řidítky, když budete držet kolo. Asi se vyděsíte. Zůstávala mi řidítka šejderem i po průjezdu zatáčky na silnici, natož v terénu. Jak píšou kolegové. Je to veterán a jeho cena roste.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.