Nejste přihlášen/a.
Vámi zmiňovaný motor je už druhá generace TSI motorů, u které se doposud neprojevily žádné zásadní nedostatky.
Co je větší problém IMHO je ta DSG převodovka. Slabší benzínové a myslím že i naftové verze se dodávají se suchým DSGčkem, které je nespolehlivé a málo kdy vydrží víc jak 100 tisíc kilometrů aniž by se musely měnit spojkové lamely. Spíš se budou muset měnit častěji. Aby se snížilo opotřebení těch spojkových lamel, tak je suché DSG nastaveno tak, že minimalizuje dobu prokluzu, což má za následek škubání a trhání auta při jemných manévrech (parkování, popojíždění v kolonách a tak).
Pokud chcete automat tak běže do naftového dvoulitru a pokud právě menší benzínový motor, tak vybírejte spíš ty s manuální převodovkou.
Soused ho měl od novýho a rychle se ho zbavil - furt se mu něco sypalo, jakej měl motor nevim.. Starší TSI s řetězem byly průšvihový motory, novější s řemenem ujdou ale nechtěl bych to.. Na krátkých jízdách ředí benzín olejem, přímý vstřik = karbony, nutno aditivovat palivo (vif), aspoň pokud to má vydržet dýl než 200 kkm.. Automat - záleží jaká byla údržba, kilometry nemusí být skutečný - zajímej se o německou dokumentaci = protokoly od TUV, faktury za servis. Každej slušnej němčour si to schovává a předá s autem.. Servisky se běžně falšujou, stočení při dovozu v ČR nezjistíš.. Teréňák to moc neni ano jen SUV..
Napadá me Doblo s 1,9 JTD nebo v benzínu s 1,4 T-jet ,řekl bych za míň peněz mnohem víc muziky.. Ale spíš jen manuál..
Nebo Freemmont, to vůbec neni marný, taky s JTD..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.