Nejste přihlášen/a.
Co takhle místo věštění co to znamená jít na diagnostiky vyčíst závady-pokud se toto stalo vícekrát , jistě je záznam chyby v paměti!
Jo, u "elektroniky" bývá těch možností víc. Takže nezbývá než na diagnostiku a "přečíst" paměti. Pouze v případě, že svítí po nastartování červeně kontrolka mazání, tak motor ihned vypnout a zjistit důvod, případně je odtáhnout do servisu. V tomto případě je jakékoliv prodloužení chodu motoru rizikem možnosti velmi drahé opravy.
Vidím to na závadu v desce palubního štítu a tam v jednotce CANbusu... U Fordu Focusu MKII je to častá závada... Obvykle to generuje tyto chyby a třeba i imobilizer, chybu v komunikaci apod.
přikláněl bych se k poruše palubní desky, jak píšou asd i hiawata. Nebo jinde uklepaný spoj, u Focus MK2 se uklepané spoje objevují. Známej ze stavby to tak měl. Nabízeli mu i celej motor-viděli cizince,tak mysleli,že s ním vyběhnou-mechoši. Tohle umocňují věci jako nízkoprofilový pneu,runflat. A to na český cesty nebo cesty upravený stavební mechanizací není ono.
Měl to tak i bratranec s MK2 ale tomu kontrolka svítila furt.Tomu to opravil borec za krásný peníze obyčejným přepájením. Taky měl nízkoprofily
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.