Nejste přihlášen/a.
Noviny píší,že ČOIka rozdala pokuty pumpám 4mio za nekvalitní palivo at nafty,tak benzinu,to tam lejou vodu nebo jak to palivo -znekvalitní-.
- Benzin jímá vodu/vlhkost z ovzduší.
- Chemicky časem mění potřebné vlastnosti/rozpadá se (organická hmota).
Například ani nevíme a často jezdíme na letecký benzín. Ve strategických zásobách přestává mít letecký benzín kvalitu požadovanou pro letadla, přesune se do spotřeby ve vozidlech.
Též níže ve stromu diskuse.
Současný benzín, díky přidáváním pěti až deseti procent biopaliv (ethanol) je hygroskopický, absorbuje vlhkost z prostředí.
JP-8 (F-34) jako "univerzální palivo" v letadlech s turbínovým pohonem i v pozemních vozidlech poháněných naftou. Poprvé bylo zavedeno na základnách NATO v roce 1978.
Ve strategických zásobách se letecký benzín moc nevyskytuje a u nás v ČR se od roku 2004 vůbec nevyrábí...
Myslím, že Tank ONO užívá původní letecký benzín. Kdysi se naše strategické zásoby skladovaly v Německu. Ale po průšvihu s německou firmou, nevím, kde se nyní skladují. Česká armáda je určitě někde skladuje.
JP-8 (F-34) as a "universal fuel" in both turbine-powered aircraft and diesel-powered ground vehicles. It was first introduced at NATO bases in 1978.
JP-8 (F-34) jako "univerzální palivo" v letadlech s turbínovým pohonem i v pozemních vozidlech poháněných naftou. Poprvé bylo zavedeno na základnách NATO v roce 1978.
Současný benzín, díky přidáváním pěti až deseti procent biopaliv (ethanol) je hygroskopický, absorbuje vlhkost z prostředí.
Sdělte mi jak je tedy možné, že auto po 4 letech stání v kopřivách , v nádrži víc etanolu než benzínu-před jeho odstavením jsem tankoval etanol E85 asi 15l do cca5l N95 , sice s problémy díky absenci výfukových dílů a lamby motor naskočil a nebýt randálu běžel relativně normálně?!
Jinak v armádě některá auta Hlavně P-V3S a T813 s motorem T930-3měli vícepalivové motory ale vždy tam byla nějaká podmínka použití jiného paliva než nafty, např benzín a nafta 1:1Motor nesměl běžet jen na benál stejna jeko nesměl běžet jen na čísté letecké palivo. Nevím jak současné CR motory a benzíny se vstřikováním,o přímém vstřiku ani nemluvě,by zvládli jpaliva dle vašeho názoru.Proč spousta lidí kritizuje paliva-benzíny i naftu s příměsí biosložky. Myslíte si že by vlastníci T-ona toto připustil a dali do oběhu paliva,která nejsou určena pro použití v současných motorech osobních vozů a tím přišel o zdroj zisku a místo zisku jetě přijít ke ztrátám?!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.