Nejste přihlášen/a.
Většina slušných měničů (Victron) má napsáno rozsah vstupního napětí při kterém pracuje. Číňan napíše jen 12V a hotovo. Ale vpodstatě nevadí 14V. Počítá se s tím.
Doporučuji rozebrat a ověřit, zda se výkonové polovodiče dotýkají celou svojí plochou (zády) na chladiče. Mnohdy tomu tak není a teplovodivá pasta na lepší přenos tepla taky není.
Pak se měnič přetíží a odejdou ty polovodiče.
boby, to jsi si měl koupit topný ventilátor na 12V. Efekt by byl lepší. Přes měnič jsou slušné ztráty a rychle to vybije baterku oproti topení na 12V.
Měnič a topení na 230V tu baterku vyždíme rychleji než spotřebič na 12V.
Až na výjimku je většina měničů stejně vyrobených v Číně a v manuálu zpravidla najdeš to napětí. Tak jsem se díval namátkově na jeden a je tam třeba napsáno 11-15V... Tak si prostuduj manuál... Ale mám zkušenost , že bývá někde i 10,6V a ty chytřejší se samozřejmě odpojí... Prostě není měnič jako měnič...
Dneska jsem vyzkoušel podpětí,nadpětí. Takže když sem to zapojil na laboratorní zdroj na prázdno bez zátěže a nastavil z 12v na 11,4v okamžitě se rozsvítí protect a píská jak o život. To samé dělá při nastavení 14,9v. Takže to funguje.
Gumidek: Jištění mam jen 150A z dřívější autohifi. Snad to bude stačit.
Ještě sem hodím fotku útrob a někdo zdatnější a zkušenější by mohl něco napsat ve smyslu dobrý,ok , hroznej shit
manuál nemam
Když si nebudu moct zatopit v autě,tak alespoň fenem si ofouknu okno zevnitř. Hrozně se potí a to sem vyměnil kabinový filtr,odvzdušnil topení a zalepil tmelem spodní lištu okna a stejně se to potí. Voda nemizí. Ten problém má hodně lidí s Grande Punto jtd
Jo, jak píše miki. Bylo by vhodné druhou baterku mít trakční a né startovací a obě baterky propojit cyrixem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.