Nejste přihlášen/a.
Jak začli mrazy tak po nastartování fabinky 1.4 facelift něco chrčí z motoru prvních 3 sekund jakoby jste řezali do železa. Nebo spíš pod motorem. Z motoru to určitě nejde, ani z řemene je novej i s guferem kliky.
Pak přestane, ale dělá to když se točí volantem taky pár sekund než se to nějak prohýbe a rozehřeje. Když už je auto zahřáté tak nic celý den. Začně zase až po stání třeba 2-3 dny. V léte ani tuk. Objevují se i zvuky v rejdu jakoby přeskakovala pružina, ale jsou obě ok i nové uložení s ložisky. Možná to jde z homokinetáku..
Napadlo mě málo oleje v servu nebo to tak prostě dělá v zimě, ale minulou zimu nic. Auto stojí v garáži a je věčně suché.
Žádná rez nic , děda s tím moc nejezdil ani nejezdí.
Dík
Vyměň kapalinu v servu. Zelenou. Nikdo to nedělá a všichni mění poškozené koyo řízení jak na běžícím pásu.
Ideál vymontovat baterku a pak baterkový box. Nádobka je pod ním (nádobka je na elektromotoru serva).
Kolego-sice to neukazuje barvu toho co je v láhvi byt je to tam psáno, ale budiž. . Jinak já žil totiž v domění že do posilovačů se lejou oleja na bázi Dexronu nebo totéž co da AP a ty, že jsou červené či hnědé? Zelená mnou uvedené LHM pouze do hydra citroenů (včetně brzd a posilovačů řízení) xantií a XM včetně.
Zelenou používaly i Saaby a tuším i Opely (GM).
Já vím, že existuje červená i zelená do serva a leju to, co chtějí výrobci.
Je hromada značek co používá zelenou, použivá se možná častěji než červená. Francouzi tu červenou dávali asi všude protože to tím odlišovali od kapaliny do LHM ale zbytek automobilek používá spíše zelenou. Jinak čím novější auto tím spíš tam bude zelená, ono od červené se postupně ustoupilo zrějmě kvůli ekologii.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.