Nejste přihlášen/a.
Vlhkost se do auta dostane i při funkčních filtrech. Jednak si to okno sám řidič zafuní, pokud jede v autě víc lidí je to o to horší. Krom toho se voda natahá i na botech a pod. Takže třeba dnes ráno bylo u nás -10°C, naše SUV stálo víc jak týden, takže bylo omrzlé zvenku slušnou ledovou krustou, ale i zevnitř byly skla omrzlá. Samozřejmě mám pochopení pro ty, kteří se vyžívají ve škrabání oken, já ani škrabku nemám, prostě poleju skla teplou vodou a tak nejen že i ta krusta roztaje, sklo se prohřeje a roztaje i omrznutí zevnitř. Navíc tím, že je to sklo ohřáté, nezafuní se do doby, než se motor zahřeje a je schopen udržet průhlednost teplem z topení.
Kolega tomu říká ,, vyhřívání oken socka edition´´ - něco na tom je, ale třeba v Fordu mě v zimně ty topná vlákna v čelním skle dost vadily, zejména při nízkém prudkém slunci
Přesně. Já to ještě v těchto mrazech prostříknu ostřikovačem ( pochopitelně naplněném směsí do -25°C) což zabrání případnému namrznutí té vody na sklo.
Mám to totiž stejně - ráno potřebuju vyrazit za nedočkavým zákaznictvem a nemám čas zdlouhavě řešit takové namrzlé okna - a proč to nepřiznat, mám rád, když z auta vidím dobře ven
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.