Nejste přihlášen/a.
Může být vadná vodní pumpa (protočená vrtule na hřídeli), fouklý těsnění hlavy apod. Motor se následně přehřál, vyházel vodu víčkem a je zavzdušněný, nebo to fouklý těsnění může vyrábět vzduchovou bublinu a čidlo teploty je chvíli na suchu chvíli ve vodě proto to lítání teploty na budíku.. Příp. vodní pumpa má tu volnou vrtuli jen občas, např. v zatáčce se začne točit v druhý zatáčce je zase na hřídeli volně atd..
Dost napoví "rukoměr", tlakování hadic, bublinky ve vodě, olej ve vodě, voda v oleji čoudí bíle nebo ne..
Těsnění hlavy stojí ca litr + šrouby, těsnění ventildeklu příp. i gufera ventilů pár stovek, ale servis si řekne minimálně desítku.. Součást je i nastavení rozvodu, ale pokud to nedělá lama tak to není až tak problém udělat sám, stačí dodržet postup, ten najdeš v dílenským manuálu..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.