Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Motor nechytá, palivo neteče

Od: miskamuska odpovědí: 9 změna:
Zdravím, jdu s dotazem, zda má někdo nějaký nápad. Jela jsem z kopce..cca 80km/h, zařazenou 5, auto (corsa D, 1.2) najednou chcíplo a nejde nastartovat. Čerpadlo jde (vyzkoušeny dokonce 2 čerpadla), svíčky hází jiskru, motor točí, ale nechytne, ani náznak...nádrž je z poloviny plná... Rozvody dělány před 5tkm... vstřiky nevstřikují palivo, i když je natlakována soustava. Kde by mohl být problém na cestě mezi čerpadlem a vstřikama? Děkuji

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kami123

0x

společný +/- pro vstřiky...

řj motoru

snímač klikovky (to by ale neházelo jiskru...)

 

k2

0x

Co diagnostika? Nemuze nejake cidlo (snimac otacek) ci imobilizer "odstavovat" az vstriky, nikoliv uz cerpadlo?

miskamuska

To netuším... dg bohužel nemám, nejdřív asi zítra, což jsem dost v řiti...

Čerpadlo imobilizer odstavoval před 20 lety v počátcích imobilizerů... Zejména v těch dodělávaných... Dnes imo blokuje zapalování a vstřikování.. Zpravidla/obvykle...

 


0x

Na úplně jiném autu a jiném motoru (1.8i16v od PSA) stejné problémy ,až na to chcípnutí za jízdy, čidlo snímače otáček klikovky!,Motor točil, svíce pálili,na regulátoru prosakoval benál.Na roztlačení pak chytlo nahned.

 


0x

Tak v každém případě je divné to, že jde jiskra... To znamená, že snímač otáček a imobilizer je funkční.. Samozřejmě snímač otáček nemusí být 100%. U některých vozidel je i snímač vačky, některá jezdí i bez něj, nebo dokonce umí jet i jen na něj při poruše snímače otáček...Zpravidla vždy je jiskra blokovaná společně se vstřiky.. (imobilizer, otáčky).. Čerpadlo jede na 100%? Tedy při zapnutí klíčku chvilku zavrčí a pak při startování...? Pokud ne, najít relé čerpadla! Vstřikovače jsou řešeny tak, že je na nich trvalé + a ŘJ motoru vstřikovače uzemňuje... Tak bych změřil zda je na konektoru vstřikovače trvalé + a pak při startování zda druhý vývod je uzemňován ŘJ. Třeba zapojit do konektoru LED zkoušečku, či třeba 5W žárovku... Taky bych počuchal zda nesmrdí benzín z výfuku a pokud ano, tak bych přemýšlel zda mi neskočily rozvody, v lepším případě by mohla odejít zapalovací lišta...

Z jaké oblasti ČR jste?

 


0x
Ja bych šel po těch udělanejch rozvodech
Zkouknout jestli neskočili
asd1

To by vstřiky dávaly..

Tady jde o tu jistotu, zda ví 100% že vstřikovače dávají, nebo jsou blokovaný... Nebo se otevírají a nejde do nich palivo. Řekl bych celkem banální to vše zjistit... Ale chce to trochu se vyznat a měřit... Laik si myslí, že když motor nechytne, tak že tam nejde benzín... To že tam vstřikuje do motoru v nesprávnou dobu běžně nikdo nepozná... Jinak pro zajímavost, běžný automobil se vstřikováním 3 - 4 Baru na volnoběh jede velmi pěkně i při tlaku 1 Bar ( odzkoušeno Octavia 1.8 /20V, Opel Astra B, Focus 1.8, Fiat Stilo 1.6)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]