Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, dá se koupit něco slušného do 20 000Kč na benzín ,aby to nebylo shnité a funkčně v pořádku.
V pohodě, ale spíš od soukromníka než od bazaru (pro bazar je to nezajímavé, takže co v bazaru je za 20t, má cenu max 5t). Já bych doporučoval něco menšího a ne příliš žádaného (Punto, Clio...), velká auta mají obvykle mnohem víc najeto. Samozřejmě je třeba očekávat, že 20t nebude konečná suma. Baterka, gumy, nějaký ten čep... Donedávna jsem měl auto, za které jsem dal 6000.- , nějakých 20000.- do dílů (holt s tím člověk nemůže do servisu a musí si to udělat sám) a sloužilo mi 9 let.
Mám do lesa Feldu rok výroby 1995 koroze moc není, jen páté dveře, lem a blatník.
Nosná část nemusí být korodovaná, bral bych Felicii druhou generaci, 1.3MPi docela pružný motor. Feldy jsou v pohodě, znám jich víc.
Zadní sedačky vyndaný a plná paluba tvrdých suchých habrů až po střechu. Přesto jsou tlumiče a pružiny původní. Mechanicky parádní držák.
Nebo sehnat ne moc shnilý Focus MK1
Totak - závady na těsnění jsou na motorech řady TU (od 1l do asi 1,6 l)Tam je nevhodně navržené mazání a chlazení-tyto kanálky jsem velmi blízko sebe .Na TU1 = 1,1- 40 a 44kW pak výdrž cca 150tkm, útěchou je, že se to dá udělat klidně před panelákem za pár hodin a par korun- s rozvody bez kontroly hlavy cca2 500kč samodomo tedy pokud je jeden zručnější a technický typ.!Jiának s tou C4-máš pravdu, s tou jsem to trošku přestřelil, hooorko těžko pod 20 000kč,-většinou je prodávají za cca30 se staven kolem 210 000km a víc ještě před výměnou rozvodů skrze ušetření, at má starost nový majitel, tedy aspoň -1,6HDi obou výkonových variant.
Nevím. Asi protože K2 používá nějaký program, který maskuje jeho IP za moji? Nebo náhodně zvolenou a shodou je to nyní moje?Již to tu bylo a když jsem se na toto ptal, tak mi toto bylo sděleno.Nebo soused rozlousknul heslo na moji wifi-což asi těžko nebot přes byt do pokoje syna je již slabý signál, natožpak přes panel!
Diesle, tak teď zírám. Já doteď myslel, že Vy a K2 je jedna osoba. Zkusím zrůžovět, přihlásil jsem se... Tak jsem zezelenal, opět má jedna teorie padla...
Kdo ví jak to je ,asi by to musel vysvětlit nějaký odborník na počítače a schválně jakou budu mít nyní barvu?
taky jsem sháněl přibližovadlo kolem 20000, nebylo šanc ale nakone jsem byl nucen posunout na 30000 a ejhle, výběr se moc rozšířil
nakonec koupil Daewo Kalos 1,2, po nějakém dědulovi za 24000
zatím max spkojenost
jednoduché, levné díly a snad vydrží aspoň 2x stk
Na tohle auto jsem se díval taky docela mě zajíma jak to jezdí spíše jestli je tam něco co by se mohlo moc pokazit a jak to vypada z korozi Měl jsem daewoo matiz a pořád jsem tam opravoval korozi zadních podběhu a prahu kromě brzd asi tak nic.
mám ho cca 5 měsíců, zattím bez problémů, koroze zatím jen povrchové škrábance, spodek je OK
uvidíme co časem
má to klimu,servo, elektr. přední okna, spotřeba jsem tak cca 6-7 /100
zřejmě jsem dobře koupil, uvidíme co časem
Vypada dobře jde oto že vlastně se dnes na stk dívají už jinak a stk pod rukou nechci,protože jsem taky měl takové auto co někdo udělal stk po znamosti a nestačil jsemse divit že to vlastně prošlo.všechno špatně.
v dnešní době, se snad se špatným stavem na STK nedá projít,né?
Jak jsem psal, asi jsem měl štestí na prodejce, auto na STK bez závad!
Tohle jsem kupoval s kmarádem 1,4 mpi něco přes 50 tisíc po měsíci to začalo zámky,potom spínač eps,pod pedalem a potom to nejhorší těsnění pod hlavou .dal do oprav asi 20 tisíc.
Přemyšlel jsem na dacii logan ale tak rok 2006-2007 ale toto jsem měl jako první model takže 2004 a rezavělo to samo o sobě sem tam vidim nějaké pěkné kousky ale které maji malí najezd ale to je asi taky o hledání.
Dacii bych koupil měl jsem ji bylo to dobré auto po prvním majiteli ,najeto mělo něják 68 tisíc ,co se natom autě vyměnilo tak čep řízení,kotouče destičky,rozvody,výfuk a tod vše odpružení bylo dobré,vysoké .
Auto je sice škaredé,ale funkční bez problémů ,akorát problém byla koroze at jsem dělal cokoliv tak to prostě rezavělo všude a pořád což bylo na 6 leté auto hodně.nebo po každé zimě jsem to musel opravovat .A když se dívám na ty auta teď tak jsou hodně sežrané to je škoda nebo za dobrý peníz dobré auto.
Dá se celkem v pohodě. Jen musíš umět trochu hledat a hlavně umět rozlišit dobrý od šrotu.
Spousta aut je při jakékoliv poruše prakticky neprodejných a končí na vrakáči. Odejde spojka = jde do hutí. Přitom spojková sada stojí 3k a půl dne práce Zbytek auta v pohodě, jen jim servis řekl 15k za výměnu spojky a do toho nešli... Koupíš to za 2k, nasypeš 18k do údržby a máš slušný auto za 20k. Podobných možností je víc.
Za 10k jsem prodával hezký auto který ještě dva roky v pohodě jezdilo a pak šlo do hutí kvůli ptákovině za litr. Holt to nebyl koncern kde bych za podobnou káru dostal 50k
Tajný tip je Fiat Marea WE 1,9 JTD 110 (silnější verze, poslední roky výroby ca 2002), ale už jich je málo.. Motor jeden z nejlepších, nerezne, jezdilo se mi s tim líp než s Oktávkou - výhled, kufr atd. Za 20k pozlacená, za 10k pojízdná bez problémů... Jak nejede tak je neprodejná Zvenku teda dost hnusný, což je spíš výhoda že se o to nemusíš bát
Kupovat jazdene auto s poziadavkou na nizku max cenu = problemy. Skor ci neskor vas to dobehne a bude to drahsie. Je rozdiel kupit 5 rocne zachovane, kde je predpoklad, ako este pojazdite s malymi nakladmi na bezne opravy, versus vase poziadavka, kde nic ine ako kopu srotu kupit neviete. Tak od 50 000 vyssie mozete mat nieco relativne bezproblemove.
Hledejte nejmenší motory v malých autech vyrobených okolo r.2000 po bazarech bazoš.cz nebo Sbazar.
Ceny ojetin rychle stoupají, benzín není nejlevnější. Koupi bych si rozmyslel a našetřil více (30 000 lepší start).
Příklad na obrázku: Ford Puma 1.7l, 92kw na 1039kg, r.1998, 110tis. km, ~25 000Kč. Jednoduchý motor, lehká váha a sportovní charakter umožňuje jezdit za 6l/100km, 80% výkonu už při 2300 otáčkách (Zetec), slušná výbava el. okna, klima
Investuji do něj minimum a do další STK v půlce r2023 šetřím na jiné auto.
Trpělivost, 2x denně projíždět bazary a mít štěstí. V případě Pumy se mi to vyplatilo, pokaždé radost z jízdy.
Za těch 20-30 000kč je slušný stav vzácnost. Toto jsem koupil poměrně levně díky odcházejícímu termostatu, díl za 130kč a 4h práce o víkendu. Zbytek auta cajk, podvozek bez koroze a nové přední brzdy naopak přidali na ceně, takže jsem dlouho smlouval s majitelem. Doporučuji vyhlídnout si také něco v dobrém stavu se závadou co dokážete snadno opravit a tím ušetřit při koupi, jinak hodně štěstí s takovým rozpočtem!
Á tady někdo nečte celé vlákno-už jsme to tam řešili a pokud byste si dal práci a vyhledal to někdy před 3? 5? roky jsem se na toto ptal-když snad poprvé reagoval K2 ve stejném vláknu jako já!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.