Nejste přihlášen/a.
Ahoj, když sešlápnu dvojku na plný plyn, auto se prudce rozjede, ale pak spadnou otáčky a prudce poleví v tahu. Když tůruju na neutrrál ve vyšších otáčkách se auto " zadusí " a chcípne, motor se pak úplně klepe, až se klepe celé auto... Kde je chyba? Co se s tím dá dělat? Díky moc
Já to myslel celkem vážně, ono podle chování při různě odpojených čidlech lze eliminovat některé problémy.
Audi , nafta ... 1999. Kdosi mi říkal, že prý vstřiky a že je dobré vzít plnou nádrž " lepší " nafty Verva... Udělal jsem tak a zlepšení jsem nepostřehl...
Verva neni zadna leciva vodicka na bebinka. Pokud tam uz jsou nacate vstriky, nebo cerpadlo, ani svecena voda nepomuze. Pokud to ma turbo s promenlivou geometrii, muze pri pozadavku na plny tlak nekde uniknout podtlak pro regulaci ( ta banka u turba co taha lopatky) a tim to nezareguluje, prefoukne to a motor spadne do nouzoveho rezimu. Pripojil bych diag a prinejmensim se podival na korekci vstrikovacu a na skutecny tlak v railu. Bud pada tlak, nebo nereguluje turbo.
Já se v dýzlech nikdy nehrabal ani neměl k tomu vůli, ale dovolím si jednu, možná špatnou úvahu.
Pokud to dělá jen na 2. stupeň, tak to bude přípravou paliva.
Pokud na všechny převody, tak měření vzduchu (ty tlaky).
Stejně by to chtělo začít diagnostikou.
Nevím ale pokud to dělá na 2° tak to musí dělat na všechny!
Jinak dotaz na tazatele-kdy se měnili filtry? palivová a vzduchový-tam bych viděl možný problém, další jen tak pro legraci králíkům bych totéž zkusil a mít při tom otevřenou nádrž-ono ucpané odvětrání dokáže také pěkně pozlobit-jak u ropy zak i benálu!
Ještě dp tazateli dopsat jaká motor ono těch ropáků je docela dost typů , i v rámci jedné automobilky!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.