Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vydrž motoru

Od: rolf odpovědí: 10 změna:
Zdravím. Co si myslíte o motoru 1.8t v plynu s nájezdem 300k?kolik tyto motory s předěláním do plynu vydrží?
Díky
doplněno 26.10.21 14:10: Je to superb z roku 2007

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Smrtibrácha...
Ale je to typ od typu motoru. Některé motory jsou vhodné a některé méně na instalaci plynu.
Každý máme i jiná kritéria, někdo by takové auto nechtěl, nebot zpravidla,
obvykle nejsou vozidla v dobré kondici, jak motoricky, tak mechanicky a jiný člověk je třeba štastný jak to dobře jezdí a zalevno.. A třeba mu u diesela nevadí, že se z tobo čudí jak ze sentinelu...

 


1x

Myslím si, že kdo kupuje takový motor, nedává tam plyn, protože chce mít výkon. Kdo tam dá plyn, chce ušetřit. Kdo chce ušetřit - NEDĚLÁ PRAVIDELNÝ ŘÁDNÝ SERVIS, takže plyn v takovém motoru s takovým nájezdem je jenom kasička beze dna.

Trochu divná logika?

Logiku v tom vidím. Kdo nemá prachy nebo kdo chce ušetřit, jde do plynu kvůli levnému palivu - takže to servisuje jen když je potřeba / když je problém.

Mimochodem, netušíme životnost plynového ústrojí... - o tom se tazatel vůbec nezmiňuje. A pokud to má 250tis nalítáno na plyn, nevzal bych to ani zadarmo.

Škodovácký motor 1,8T byl super, ale ta kombinace se mi nelíbí.

kami123

Když se o to člověk stará, tak nakonec ušetří. Jsou různé typy uživatelů. Viz odpověď od Vlsta2.

Ale auto s LPG bych kvůli popsanému riziku také nekupoval.

Dotaz je ale na výdrž. Pro mne není benzín VS LPS moc velký rozdíl.

Jak píše jmlc. Co jsem zažil auta na servisu s LPG, tak lidi nejen že šetří na palivu, ale i na dílech a dokonce mají v autě často velký chlív všeho možného a nebo i neumyté z exteriéru včetně podběhů a podvozku. Prostě berou auto jako spotřební věc z bodu a do bodu b a řeší servis v momentě až když nejezdí.

 


0x
To bude pomalu zralí na go motoru
Vem ho na emise a uvidiš jestli projde či ne ja typuju že ofiko ne

 

vlsta2*

0x

Zdravím, neznám váš motor a značku auta. Ale, měl jsem 1.6 VW na lpg. Najel jsem 380tis. a pak prodal. Auto dál jezdí a nyní co vím tak má 460tis. Nikdy se na motoru nic nedělalo mimo běžného servisu. Za mě názor, že plyn prodlužuje životnost. Ale někteří vám to budou vyvracet. Každý má jinou zkušenost.. A ještě přidám, kdysi dávno před tím jsem na firemním pickupu škoda forman měl nájezd 550tis. Nebyl jsem jediný řidič.. Ale to sem nepatří. Pak už se spíš rozpadlo auto než motor..

kami123

LPG má oporoti benzinu trochu pomalejší rychlost hoření a tedy méně "ničí" některé díly (pístní skupina, setrvák+ spojka (pružiny)).

Na druhou stranu spalováním vznikají mnohem hořší úsady než karbon. Rychleji se "ničí" olej.

Je třeba pečlivější servis.

 


0x
U Renaultu mi motor vydržel 15 tisíc, teď u Opla to nebylo ani deset. Hodně štěstí

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]