Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nekolik obecnych otazek Fabia 2

Od: fabian odpovědí: 11 změna:
Prosim zkusene nebo majitele Skoda Fabia 2 2008/1.4 o radu, mam nekolik dotazu:
1) Muzu i leve zrcatko rucne sklopit, je velmi zasekle a nejde s nim hnout,jak rozpohybovat?
2) Jaky davate olej/ nevim co tam dal byvaly majitel.
3) Pri pridani plynu mam pocit ze auto zacne jakoby vic hucet - co to muze byt/ loziska?
4) v kolika km delat rozvody?
Moc dekuji za pomoc a konstruktivni rady.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

1) Ano.
2) Jakýkoliv splňující normu 504.00/507.00 (longlife - 5W30) nebo 502.00/505.00 (klasika - 5W40).
3) Gumy, ložiska, převodovka...
4) Rozvody se dělají hned po koupi ojetiny, resp. tak po měsíci, až ji trochu otestuješ a zjistíš, že jsi nekoupil vrak, aby to mělo smysl...

 

kami123

0x

3) to je snad přirozené

 

fabian

1) cim to kdyztak striknout (wd40?) Aby to slo rozpohybovat?
3) ano prirozene to je, ale ve vyssi rychlosti me z toho pak bolela hlava, myslim ze je tam neco spatne...
kami123

Dobré rady dává Gumidek, který sem často chodí večer.

3) To bys musel problěm mnohem více specifikovat, než "auto při přidání plynu více hučí"

 

fabian

A jeste nemuzu nikde zjistit a najit ukazatel teploty motoru/kapaliny. Levy budik otackomer to nezminuje a na prostrednim displeji jsou jen udaje o jizde (pocet km, prumer spotreba) kde by to melo byt?

Ukazatel teploty tam není. Po startu se rozsvítí modrá kontrolka teploměru, která zhasne, jakmile se voda ohřeje.

Dvojková Fabie před FL nemá v základním provedení teploměr chladicí kapaliny, nevím jak po FL. Místo něj jsou 2 kontrolky - modrý a červený teploměr. Modrý signalizuje studený motor, červený motor přehřátý, ale taky nízký stav chladicí kapaliny. Jsou Fabie s teploměrem, ale mají jiný budíky tzv. maxidot

po facu FII má dva velké budíky a uvnitř každého je mini budík teploměru a mini budík paliva + maxidot.

Dá se přehodit a nakodovat i do staré.

 


0x

ad 1) Jak již psáno, zrcátko je (bylo) sklápěcí. Co se týká uvolňování, něco jsem se s tím nablbnul. Koupil jsem z práce služebák. Už když jsem ho dostal do užívání, nešlo se zrcátky hýbat. Nepomáhalo WD40 ani hrubé násilí. Jediné, co zabralo, byla kompletní demontáž. Tapecírunk dolů, zrcátko ven, rozebrat na prvočinitele, obrousit čep na kterém se otáčí a zpětná montáž. Bez svěráku, aspoň primitivního přípravku a takové zaskakovací podložky, kterou při demontáži zničíte a musíte koupit novou, to nejde. Tedy zkusit rozhýbat a když to nepůjde lidskou silou, tak se smířit s tím, že to nejde. Já to rozhýbal až po karambolu, kdy muselo zrcátko tak jako tak dolů. WD-40 s největší pravděpodobností nezabere, poněvadž se nedostane tam, kam má.

 

fabian

Vazeni radci,
moc dekuji za rychle reakce a dobre rady. WD vyzkousim a uvidim. S ostatnim se tez nejak smirim a poperu.

 


0x

2. Už jsi se ptal?

poradte.cz/...


doplněno 26.10.21 00:40:

3. Při kolika otáčkách? Pokud máš nízké otáčky a motor vyloženě na nich podtáčíš a dáváš mu plnej plyn, tak je normální, že místo akcelerace začne bručet a vibrovat jak kráva . Mimochodem ho to ničí, protože nemá sílu (křivka točivého momentu je mimo) a začne blbě spalovat.

Podřaď, pokud potřebuješ přidat a nepřidávej z 1500ot, ale z 2000ot minimálně.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]