Nejste přihlášen/a.
Jenže ono to durch je
Takže vyříznout, vyvařit a až pak ty tvoje postupy.. A podívej se zespoda na zbytek auta jestli to má vůbec smysl - prahy, brzdový trubky, péra atd. atd. Ohnilýho tam může být hodně, pak aby sis pořídil nádobíčko na plechařinu včetně dílny, aneb kompletní renovace veterána
Auto v takovém stavu prodat a koupit jiný. Tímhle to začíná a pak devalvací investice v kovošrotu končí. Co řešíš se starou berlou = nekonečně hlubokou pokladničkou? Když si pronajmeš novou Fábii, tak to stojí 4.500,- Kč měsíčně a každý 3 roky zase máš novou a zase třeba jinou, zimní kola zadarmo, servis zadarmo. Dnes se auta nekupují, ale najímají..
Pošlou jen fakturu, a ČAU. Šlohnou? Hned dostaneš jinou, jen zaplatíš 5.000,- spoluúčast. ŽÁDNÝ STAROSTI.
V jakem stavu? Hnijici spicka prednich blatniku je znama "koncernova nemoc". Lita tam bordel a nema kudy ven->rezne to. Pokud se to podchyti vcas, tak neni duvod, proc by auto melo hnit vice...
Za 54tis/rok., co si pronajmete tu novou Fabii si muzete kazdy rok koupit jinou jednickovou, a na ten servis a gumy Vam taky zbyde...
Ten práh při poctivé práci zachránit na nějakou dobu půjde než to vyleze znovu. Hlavně kvalitně obrousit, na to doporučuji brunox, na to zinkovej základ a tam kde to není vydět tak na to stříknout body.
Ale ten blatník je ztracený čas, to je prorezlé zevnitř ven a po zimě to tam je zpátky. Buď nový blatník nebo nechat navařit ten spodek nový, prodává se jako opravný kus.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.