Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Rez Fabia 1

Od: plush* odpovědí: 10 změna:
Zdravím, možná to úplně úplně semka nepatří. Zkusím
Máte někdo zkušenosti?.
Není to durch, takže předpokládám obrousit, odrezovač, tmel, plnic na blatník a lak.
Na prah tmel, plnic, lak.
Pak vnitřek bitumel. Nakonec vosk ve spreji na konzervaci.
Kdyžtak budu rád za tipy...

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

3x

Jenže ono to durch je

Takže vyříznout, vyvařit a až pak ty tvoje postupy.. A podívej se zespoda na zbytek auta jestli to má vůbec smysl - prahy, brzdový trubky, péra atd. atd. Ohnilýho tam může být hodně, pak aby sis pořídil nádobíčko na plechařinu včetně dílny, aneb kompletní renovace veterána

 

jm

0x
Originální díly, výměna, lak. Celkem 20-25 tis. U neautorizovaného servisu.
Nesmysl. Pokud to nehodlá uložit jako investici.. Což asi nehodlá.. Stačí ošetřit a může jezdit..Pokud to má jako postrk do práce atd..

 

bz*

0x

Auto v takovém stavu prodat a koupit jiný. Tímhle to začíná a pak devalvací investice v kovošrotu končí. Co řešíš se starou berlou = nekonečně hlubokou pokladničkou? Když si pronajmeš novou Fábii, tak to stojí 4.500,- Kč měsíčně a každý 3 roky zase máš novou a zase třeba jinou, zimní kola zadarmo, servis zadarmo. Dnes se auta nekupují, ale najímají..

Pošlou jen fakturu, a ČAU. Šlohnou? Hned dostaneš jinou, jen zaplatíš 5.000,- spoluúčast. ŽÁDNÝ STAROSTI.

k2

V jakem stavu? Hnijici spicka prednich blatniku je znama "koncernova nemoc". Lita tam bordel a nema kudy ven->rezne to. Pokud se to podchyti vcas, tak neni duvod, proc by auto melo hnit vice...

Za 54tis/rok., co si pronajmete tu novou Fabii si muzete kazdy rok koupit jinou jednickovou, a na ten servis a gumy Vam taky zbyde...

Prodat? A komu? Někomu,kdo zvolí stejný postup jako tenhle tazatel? Kvůli blatníku měnit auto? Asi jste neviděl shnilou Fabii.Tohle je ještě krása..A to Fábie nemusím..vůbec je nemusím

 


0x
Kolegové trošku přehánějí..Pro trochu rzi hned nové auto.. Ano .Obruste to..pak základ.. radši 2-3x štětcem ( silnější vrstva) po zaschnutí obrousit jemným smirkem, který zahladí tahy štětcem.Pak plnič a váš odstín..A ten vosk do štěrbin a dutin..pak zas nějaký čas klídek.Nový blatník ani náhodou.. Proč? Tenhle ještě dost najede..Na tom prahu pochopitelně nemusíte základovku brousit,nebude to vidět.Ale štětcem! Ve spreji je to slabá vrstva a nevydrželo by to.
A hlavně po vystříkání prahu voskem ucpat tu díru . Gumové špunty jsou stále v prodeji ..Anebo nějakou ucpávku vlastní výroby.Bohužel při každé výměně kol to chce povolit plast.podběh a bordel (bláto, listí) odstranit.. vymazat to místo olejem nebo stříknout vosk(stačí ve spreji).Dělám to tak na svých autech a drží to..

 


0x

Ten práh při poctivé práci zachránit na nějakou dobu půjde než to vyleze znovu. Hlavně kvalitně obrousit, na to doporučuji brunox, na to zinkovej základ a tam kde to není vydět tak na to stříknout body.

Ale ten blatník je ztracený čas, to je prorezlé zevnitř ven a po zimě to tam je zpátky. Buď nový blatník nebo nechat navařit ten spodek nový, prodává se jako opravný kus.

 


0x

Je to durch. Píchni do toho silně šroubovákem a uvidíš. Je to skrz!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]