Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Olej mogul alfa 2t do babetty 210

Od: m2t odpovědí: 10 změna:

mohu dat olej MOGUL ALFA 2T do babetty 210? jestli ne jaký by jste mi doporucili?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

0x

Obecně ano, ale pokud jezdila na M2T a podobný pravěký oleje tak bude motor plný karbonu a moderní olej je umí rychle uvolnit = brusná pasta a vydře to ložiska ojnice + válec, klidně to motor odrovná. = musí to nejdřív projít kompletní dekarbonizací a až pak ho můžeš použít...

Je to dilema jestli M2T a jistý karbony nebo moderní olej a riskovat že motor řechod nedá.. Možná postupně směs olejů, časem na moderní a dávat víc oleje, ale ruku bych za to nedal.. Chtělo by to probrat s dobrým motorářem.

m2t

máte pravdu, dříve jezdila jen na M2T

makk

Zkusil bych sundat z válce výfuk (jsou to 2 šrobky) a kouknout, jak tam je karbonu. Já do letitý kejvačky zažal dávat Shell SX 2T a žádný problém. Ale chce to dávat poměr stanovený výrobcem.

 

xenofob

0x

M2T zanese výfuk a babeta prestane táhnout...o neco lepší byl mogul TS...ale jinak je ten mogull - olej nejlepsí na impreganci dreveného plotu...samozřejme dobře vyjetý

za mojí osobu doporučuji zelené Sunoco pro 2T sekačky...v pomeru 1 : 25 /30/...dávám do B207 a jede jako pila

asd1

Vyjetý 2t olej... Tak ten byl dobrej

Zaplatíš mu novej motor až to po tvojí radě zadře? Motor zasviněnej karbonama a moderní olej který karbony rychle uvolní.. Opravdu to umí udělat brusnou pastu nebo se odlupujou větší kousky karbonu a klidně se to zadře... Tvoje rada dobrá pro novej motor, ale po M2T fakt ne. A dobrých olejů je hafo, obecně do babety stačí "cokoliv"

dejv111n
Myslel asi vyjetý olej na plot i když nechápu, jak se 2T olej dá vyjet.
K Alfa 2T oleji... Používal jsem ho chvíli do Jawy 350 638 a byl úplně v pohodě, nekouřil a nekarbonoval a hlavně litrová flaša byla tenkrát v Mountfieldu za slušnou cenu.
Jen mimo téma bych se rád zeptal... V mladické nerozvážnosti jsem koupil olej M2T od maditu se specifikací API TA, což je nejhorší kentus. Do Jawky to lít nechci. Umaže to čínský 2T křoviňák nebo to mám radši nalít do pily na mazání řetězu?
Do toho mazání řetězu! Čínskou 4kolku synovec zadřel i na Castrol 2T ! Opravdu! Ten cajk chtěl syntetický olej.Když jsem to rozebíral, nestačil jsem se divit,jak to může..respektive mohlo vůbec fungovat.Zpracovaní..bída! Však to taky vyrábějí otroci a vše se odlévá na koleni..
asd1

M2T do křoviňáku ani pily nelej, ten je dobrej fakt leda na to natření plotu..

U té babety a "lepšího oleje" jde hlavně o to rychlý uvolnění karbonů který tam po M2T jsou. Karbon je tvrdej a uvolněný kousky jsou opravdu jako brusná pasta a dovede to vydřít válec/ píst i ložiska kliky...

Cystrol žádnej zázrak neni... A jinak obecně dobrý oleje maji JASO FD, u čínských pravěkých motorů s obr vůlema je otázka jestli neni lepší něco "hustýho" co ty vůle vymezí.. Poměr kolem 1:25 je jasnej :D

 

xenofob

0x

asd - psal jsem o oleji M2T do benzinu...a o jeho náhradě olejem značky SUNOCO...například tímto...

Motorový olej Sun/...

nevím, co se odlupuje v motoru Babety, v každém případě M2T zanáší tlumič výfuku a motor se pak dobře nevyplachuje a ztrácí výkon...pokud se někdo domnívá že se z válce neco odlupuje, za 15 minuit má válec píst hlavu dolů a může se přesvědčit...samozřejmě nevylučuji že nekvalitní turecké a čínské repliky mot-dílů které se dnes nabízí jako náhrada originálů se rozpadají, ale ty se rachle vydřou a rozpadnou s jakýmkoliv olejem...

babeta 210 používá převodový a motorový olej, píšu o motorovém oleji... ten se leje do benzinu

pro lidi z paneláků a pro ty, co žijí virtuání život na sítích, vězte, že v reálném životě existují dřevěné ploty, které je vhodné očas impregnovat...lazurol si vygooglíte, na to máte aplikaci... ale vyjetý-použitý olej asi ...zřejmě je to pro vás novinka...

asd1

Znova si přečti co píšeš - ano o motorovém oleji, přesně o dobře vyjetým motorovým. Ten se tu leje do benzínu, takže nevim jak ho chceš získat dobře vyjetý. Asi chytat mazut co kape z vejfuku

Odlupujou se karbony, z čela pístu, vršku hlavy válce i z klikovky která ho je taky plná. Odtamtud se dostává do válce kde ho vydírá. Po M2T je motor karbonů plnej a moderní olej ho rychle uvolní. Si přeber jestli je menší zlo zablemcanej vejfuk nebo zadřenej motor... Za mne generálka motoru, odkarbonovat a pak dobrý olej... Nebo M2T a postupně víc a víc přimíchávat lepší, ale pomalu postupně aby se karbony neuvolnily naráz v kusech ale mizely postupně...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]